Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Älä tee elämästä monimutkaista.
Kaipaatko jotakuta? -Soita
Haluatko tavata? -Kutsu
Haluatko tulla ymmärretyksi? -Selitä
Onko sinulla kysyttävää? -Kysy
Etkö pidä jostain? -Sano se
Rakastatko jotakuta? -Kerro se
Ei kaikilla ole yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kun olin monesta asiasta allapäin niin tapas jonkun kivan.
Edellisviikon keskiviikkona vain itkin jonkun miehen takia ja tämän viikon keskiviikkona löytyi uusi.
Elämä välillä yllättää! Loppuispa itselläkin jumi johonkin kivaan kohtaamiseen jonkun kivan uuden kanssa <3 eri
Mua huolettaa jos hän luuleekin että tahallani jätin vastaamatta puhelimeen kun hän soitti varmasti yli 20 kertaa niin eilen päivällä kuin toissayönä.
Ja nyt hänellä ei ole edes puhelin päällä.
Äsh!
Istun paikassa, jossa olen ajatellut sinua jo viitenä vuotena. Kuinkahan monena vielä kaipaan täällä ja milloin istutaan yhdessä katsomassa samaa maisemaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisviikon keskiviikkona vain itkin jonkun miehen takia ja tämän viikon keskiviikkona löytyi uusi.
Elämä välillä yllättää! Loppuispa itselläkin jumi johonkin kivaan kohtaamiseen jonkun kivan uuden kanssa <3 eri
Mua huolettaa jos hän luuleekin että tahallani jätin vastaamatta puhelimeen kun hän soitti varmasti yli 20 kertaa niin eilen päivällä kuin toissayönä.
Äsh!
Laitat viestin.
Mutta sinä istut ihan toisen vieressä nyt ja aina. (Realismikohtaus)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin todella kivan miehen toissailtana. Mun puhelimen akku loppui ja ladattaessa meni jumiin. Kun sain luurin toimimaan niin huomasin että mies oli soittanut todella monta kertaa. Nyt kun yritän soittaa niin hänen puhelimensa ei ole verkossa.
Ihan pakko tavata uudestaan. Synkkas loistavasti.
Meitä yhdisti moni juttu. Pystyi puhumaan sellaisista asioista mitä harvan kanssa voi.
Toivottavasti hän ei luule etten halunnut vastata sillä puhelimeni on ollut auki mutten vain pystynyt käyttämään sitä.
On selkeästi yrittänyt tavoitella mua niin toissayönä kuin eilen.
Yritin vain tavoitella kertoakseni, ettei se laturin lainaaminen tarkoittanut mitään sen kummempaa ja että voin nopeasti vilkaista toki silliäsi mutta saan kotkassa niin usein sitä itteään, ettei se sinun silli välttämättä sen kummempi ole.<
Ei ollut mitään ajatuksia seksin suhteen sillä hetkellä joten tuskin olet hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsh!
Laitat viestin.
Numero ei ole juuri nyt käytössä.
Voi olla pre paid liittymä jossa ei ole saldoa nyt tai jotain.
Jos sillä toimii se wa kuitenkin sillä numerolla vai mitä höpöttelit menemään whatsappistä?
Vierailija kirjoitti:
Aina aikaa sinulle
Ja mulla sinulle (hänelle).
En voi ottaa yhteyttä, koska en ole varma olenko vain hullu vainooja.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Ansaitsetko tänään mielestäsi enemmän ruusuja vai risuja?
En ansaitse yhtään mitään kenenkään mielestä. Kukaan ei ole velvollinen mihinkään kanssani.
Ootteko muut koskaan lukeneet jodelin unelmakumppani-kanavaa? Sinne siis jengi listaa unelmaihmisensä ominaisuudet silleen ihan rimastaan tinkimättä, koska kyse on tosiaan ideaalista ja haavekuvasta. Tosi mielenkiintoista lukea noita, kun ihmiset haluaa kumppanilta niin eri asioita! Itselle osa noista olis aivan kauhistus jopa.
Tuli vain mieleen, kun ehkä täälläkin joskus oletetaan, että kaikki kaipaa samaa henkilöä. Ei varmasti kaipaa, edes samanlaista.
Kyselisit perään. Kysyin silloin kerran sun perään, että voitko ok ja onko lapset ok. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään ajatuksia seksin suhteen sillä hetkellä joten tuskin olet hän.
Ehkei sinulla. Ei katsos niitä asioita lyödä heti tiskiin. Jos on hienostunut setämies niin silloin ei anneta ymmärtää sitä että on silakka mielessä. Se selviää sitten kun päästään miesluolaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Ansaitsetko tänään mielestäsi enemmän ruusuja vai risuja?
Ruusuja koko viikon edestä. Olen laittanut hyvän kiertämään ja saanut siitä palautetta. Hyvä viikko kaiken kaikkiaan ja toivottavasti myös kaivatulla.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee elämästä monimutkaista.
Kaipaatko jotakuta? -Soita
Haluatko tavata? -Kutsu
Haluatko tulla ymmärretyksi? -Selitä
Onko sinulla kysyttävää? -Kysy
Etkö pidä jostain? -Sano se
Rakastatko jotakuta? -Kerro se
Tehty ja petytty niin ettei enää koskaan.
Tämä on varmaan mun entinen lukiokaveri, on aivan häikäisevän kaunis ja älykäs nainen kyllä. Blondi? Pks?