Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En voi ottaa yhteyttä, koska en ole varma olenko vain hullu vainooja.
Olet tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noin kirjoittanut täällä, mutta en kaivatustani. Minulla on eräs hullu vainoaja, mutta kaivattuni on hyvä ja ihana ihminen. Jos minua ja meidän välistä yhteistyötä mietit, kyllä sinä muistat, millainen minä olin sinulle. Vaikutinko ahdistuneelta seurassasi? No en.
Mistä sinä tiedät muistaako. Sille on voinut vaikka sattua muistinmenetys yms.
Voi olla, että jonku kännisekoilunsa päätteeksi on lyönyt päänsä. Ikävä homma, jos niin.
Vierailija kirjoitti:
Kait hyvän tyylin viestin voi laittaa.
Rakkaustarina noudattelee seuraavaa kaavaa: siinä on alku, keskikohta(käänne) ja loppu. Ainoa keino selviytyä on yhteinen hyvä huumorintaju ja myötätunto. Pitää osata nauraaitselleen, kunnioittaa toista, huomioida, olla läsnä ja kuunnella koska se on ainoa tie saada tietoa mitä toisen päässä liikku, mitä toinen tuntee ja ajattelee. Ei tule antaa liikaa tunteen ohjailla järkeä vaan palauttaa se taas maanpinnalle huumoria käyttäen.
Söpö Sannani mun, missä olet? Sinua irl odotetaan.😍
Vierailija kirjoitti:
Rakkaustarina noudattelee seuraavaa kaavaa: siinä on alku, keskikohta(käänne) ja loppu. Ainoa keino selviytyä on yhteinen hyvä huumorintaju ja myötätunto. Pitää osata nauraaitselleen, kunnioittaa toista, huomioida, olla läsnä ja kuunnella koska se on ainoa tie saada tietoa mitä toisen päässä liikku, mitä toinen tuntee ja ajattelee. Ei tule antaa liikaa tunteen ohjailla järkeä vaan palauttaa se taas maanpinnalle huumoria käyttäen.
Samaa mieltä.
Olen vapaa kuin taivaan lintu ja kiimainen kuin kaniini vaan ei oo luottokumppania jonka kanssa jakaa elämää ja kokemuksia ja no sitä kröhm kröhm... =>🐰🤗💋👅🌮🍆💦🌮
"Pitää osata nauraaitselleen, kunnioittaa toista, huomioida, olla läsnä ja kuunnella koska se on ainoa tie saada tietoa mitä toisen päässä liikku, mitä toinen tuntee ja ajattelee. Ei tule antaa liikaa tunteen ohjailla järkeä vaan palauttaa se taas maanpinnalle huumoria käyttäen"
Juu ei toteudu meillä.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-gallup: kaivattusi etunimen eka ja sukunimen vika!
HA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kukaan täysillä oleva jaaritteli kuukausia tai jopa vuosia harhojen kanssa. Jos tänne ajaudutaan, niin lopeta harhat ja hyväksy kohtalosi kaivatun suhteen.
Uusia löytyy tosielämästä.
Eiköhän tämä suurimmalle osalle olekin ihan selvä asia. Muutama harhainen jaksaa tingata ja lypsää tunnisteita joka päivä samoilta kirjoittajilta muidenkin edestä, mutta ne voi ignorata.
Eikä kukaan halua uutta kaivattua. Sitä haluaa joko suhteen tai eroon koko tunteesta, ei samaa uudestaan.
Kelle tää?
Vierailija kirjoitti:
Jos pyytäisin, lähtisitkö lenkille?
Lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Millaista on elellä taas kaksin vuosikymmenien jälkeen?
Kysy irl jos oikeasti kiinnostaa.
Jos kiinnostaa oikeasti enemmän joku muu, niin älä lähesty äläkä kysele, irl.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs puuhaat?
Mietin, että lähdenkö mihinkään, kun flunssa iski. Toki jos haluat treffeille, niin voin tulla johonkin. Missä oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs puuhaat?
Mietin, että lähdenkö mihinkään, kun flunssa iski. Toki jos haluat treffeille, niin voin tulla johonkin. Missä oot?
Flunssassa.
Vierailija kirjoitti:
Söpö Sannani mun, missä olet? Sinua irl odotetaan.😍
Minne ?
Välillä tuntuu, että ihmiset vihaa ja karttaa mua. Kai mussa jotain vikaa on sitten.