Taas meni illasta kaksi tuntia valmistautumisessa huomiseen työpäivään.
Ja kyllä tiedän, olen TYHMÄ mutta kun työajalla en ehdi valmistautumaan esim. lasten vasu-keskusteluihin. Nykyisin on niin julmetun paljon lappuja, joita pitää kirjoittaa esim neuvolaan lapsen täyttäessä 3 tai 4v. Olen lopen uupunut mutta niin on myös lastenhoitaja tiimiparini, joka joutuu olemaan yksin 14 3-4v lapsen kanssa minun ollessani kirjoittamassa lappusia. Siksi en niitä kaikkia tee töissä vaan osan iltaisin kotona. Ja se on ihan hanurista. Saa haukkua! T. Vaka-ope(kohta entinen)
Kommentit (12)
Tosta ei hyvä seuraa. Vaikka nyt joustat niin loppupeleissä ajat itsesi burnouttiin. Illat kuuluvat olla omaa aikaasi!
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden valinnassa se meni, tunnusta pois.
Siinä ei paljoa aikaa kulu kun vetää keltaisen Helsinki-hupparin ja trikoot jalkaan. T. Vaka-ope ei ap.
Kaikki työt tehdään työajalla. Viikkotyöajasta tulee varata 13 prosenttia eli noin viisi tuntia lapsiryhmän ulkopuoliseen suunnittelutyöhön sekä arviointi- ja kehittämistehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Sain burnoutin teollisuudessa koska en koskaan osannut sanoa ei. Pieniä pomoja vaatimuksineen tuli lisää ja lisää mutta lopulta en kyennyt juoksemaan kaikkien vaatimuksien perässä. Tästä on kohta kymmenen vuotta enkä edelleenkään ole palaamassa työelämään koskaan enää.
Opettele sanomaan ei ja mene takaisin töihin. Työttämänä sä vasta elämänhallinnan menetät.
Vierailija kirjoitti:
Vasu= varhaiskasvatussuunnitelma
Annat lasten leikkiä ja ruokitte ne välillä niin kyllä ne siitä kasvaa. Lapsuus on niin lyhyt ettei sitä pidä pilata millään turhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasu= varhaiskasvatussuunnitelma
Annat lasten leikkiä ja ruokitte ne välillä niin kyllä ne siitä kasvaa. Lapsuus on niin lyhyt ettei sitä pidä pilata millään turhalla.
Tämä! Näin tekisin mielelläni mutta kun laki vaatii muuta. T. Ap
Sain burnoutin teollisuudessa koska en koskaan osannut sanoa ei. Pieniä pomoja vaatimuksineen tuli lisää ja lisää mutta lopulta en kyennyt juoksemaan kaikkien vaatimuksien perässä. Tästä on kohta kymmenen vuotta enkä edelleenkään ole palaamassa työelämään koskaan enää.