Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Minkälainen ihminen lähettää Puumalle sydämiä? Siis positiivisesti olen kiinnostunut. Siis ikä ja maakunta.
Kiinnostaa, koska olin täällä joskus allekirjoituksella mukana keskusteluissa.
Jos tunnet minut irl, niin tule puheille! Kukaan ei saa tietää meidän keskustelusta. En ole juoruilevaa tyyppiä. Etenkään seksiasioissa. Osaan pitää suuni kiinni.
Puuma
ISOILLA KIRJAIMILLA: EI VARMASTI MINULTA.
Sama ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pyllistysfantasioijan mielestä Dianan ja Katenkin tyyli on mummomaista. 🤣
Ysärillä kaikki oli mummomaista. Sitä ei voi kukaan kieltää.
Ai spaissaritkin? Erikoinen käsitys, et tainnu elää ysärillä? Eri
Vierailija kirjoitti:
Mikä toimintaasi ohjaa? Mitkä asiat sinua motivoivat?
Kaikkea elollista ohjaa aina joko halu tai pelko. Tarkennettuna: minua yksilönä motivoi asioiden nautinnollisuus, koska olen hedonisti sellaisella aidolla, hyvällä tavalla, mitä hedonismi oikeasti tarkoittaa. Kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Joko sinä muutit?
En vaikka joudunkin kuunteleman arabian kielistä paskaa.
juu, KaiPaillaan täällä yhdessä näin ikään.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä eräälle naiselle. Olet päivieni piristys. Kyllä sinusta on niin makeat naurut monta kertaa irl saanut. Et sitä vain itse ymmärrä. Eilen illalla taas naurettiin isolla porukalla muutamalle jutulle. Elämä olisi niin paljon tylsempää ilman teikäläisiä.
Teikäläisillä ei edes olisi elämää ilman meikäläisten tekemisten seuraamista. Otetaan kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuuskysymys: miten toinen voi tuntua niin oikealta, jos se toinen ei tunne samoin? Eli eniten ihmetyttää minä.
Jos toinenkin tuntee samoin, ehkä salaisesti, tai sillä tavalla tiedostamattaan, että tuossa nyt olisi se oma puolisko, mutta sitä ei ole vielä käsitetty/sisäistetty ja toinen on ns. aikaansa edellä tuntumansa kanssa. Sitten jossain kohtaa vain syttyy lamppu palamaan ja roihahtaakin, tai sitten se ei koskaan syty ja jää roihahtamatta.
Ei tule tapahtumaan, unohda. Eteenpäin vaan! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä eräälle naiselle. Olet päivieni piristys. Kyllä sinusta on niin makeat naurut monta kertaa irl saanut. Et sitä vain itse ymmärrä. Eilen illalla taas naurettiin isolla porukalla muutamalle jutulle. Elämä olisi niin paljon tylsempää ilman teikäläisiä.
Teikäläisillä ei edes olisi elämää ilman meikäläisten tekemisten seuraamista. Otetaan kohteliaisuutena.
Totta. Voihan sen noinkin nähdä. Oman elämän ollessa turhaa on aikaa tuhlattavaksi muille naureskeluun. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sä olet epävarma, rikki ja sulla on kaikkee paskaa osunu tuulettimeen, niin kyllä mä susta olisin kiinnostunut. Samiksia kun ollaan.
Oletko varma, että samiksisuus on houkuttava tekijä? sivusta
Tässä tapauksessa kyllä. Helppo puhua toisen kanssa asioista, kun tietää toisen ymmärtävän. Ei tarvitse esittää mitään tai haudata menneisyyttään kelvatakseen. Ollaan myös monessa muussakin asiassa samanlaisia ja sitäkin pidän vaan hyvänä juttuna.
ap
Onko sun kaivattu mies vai nainen?
Kaipaan miestä kenen kanssa haluaisin päästä taas suutelemaan.
Toivottavasti mun ns. kaivattu. Kuulostaisit just sille sopivalta naiselta. Sivusta
No juu on tämä Nesteellä työhakemuksia kirjoittamassa hengailu myös suht turhaa, mutta eipä tarvitse olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä on pikkusieluisia hiiriä. Piiloutuvat nikkien taakse ja luulottelevat itselleen ja muille että ovat jotain.
Nimimerkkien käyttö kuuluu hyvään netikettiin. Sen voi ajatella olevan sun virtuaalinen kutsumanimi. Sillä sinä erotut muista ja vältät hämmennystä mitä absoluuttinen anonyymiyys aiheuttaa. Ei ole mistään luulottelusta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuuskysymys: miten toinen voi tuntua niin oikealta, jos se toinen ei tunne samoin? Eli eniten ihmetyttää minä.
Helposti, haette eri asioita tai kemiat tms. ei kohtaa molemminpuolisesti. Eihän kukaan voi olla kaikkien niiden kanssa, jotka kokevat tämän oikeaksi itselleen :D sitähän pitäisi olla kymmenien ihmisten kanssa yhtä aikaa. Mieti nyt vähän itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka minua satuttaa satuttaa myös niitä tärkeimpiä.
Olen juuri niitä ihmisiä jotka voivat heittää tulitikun bensalla valellulle sillalle katsomatta koskaan enää takaisin.
Olisi kauhea olla tärkeä sinulle, joutuisi olemaan varpaillaan koko ajan kanssasi.
Polttaa sillat takaa niin hyvin et edessäkin roihuaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, haette eri asioita tai kemiat tms. ei kohtaa molemminpuolisesti. Eihän kukaan voi olla kaikkien niiden kanssa, jotka kokevat tämän oikeaksi itselleen :D sitähän pitäisi olla kymmenien ihmisten kanssa yhtä aikaa. Mieti nyt vähän itsekin.
Nojoo, ehkä mulla ei oo kukaan mennyt aiemmin näin ihon alle, ja olen siksi eksyksissä. Joten normaali logiikka ei nyt pure.
Et ikinä arvaa, mitä ajattelin, kun kanssasi äsken juttelin, sinä ihana.
Vierailija kirjoitti:
No juu on tämä Nesteellä työhakemuksia kirjoittamassa hengailu myös suht turhaa, mutta eipä tarvitse olla kotona.
Millä Nesteellä? Pitikö lähteä hakemaan dieseliä, vaikka (etä-)työpäivä on vielä kesken🤔
Vierailija kirjoitti:
Et ikinä arvaa, mitä ajattelin, kun kanssasi äsken juttelin, sinä ihana.
Että ois kiva laittaa ruokaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä Nesteellä? Pitikö lähteä hakemaan dieseliä, vaikka (etä-)työpäivä on vielä kesken🤔
No tämä nyt saattuu olemaan lähellä enkä tahdo viettää kaikkea aikaa kotona. Etätyöhön en suotuisi kirveelläkään. Yksi tärkeimmistä työn puolista on työyhteisö ja se, että lähtee kotoa työskentelmään jonnekin toisaalle. siksihän kirjoitan työhakemuksia ettei joutuisi tyytymään väsäilemään somea kotioloissa.
Voi kuule. Tapahtunut niin monta kertaa minulle. Tosin on minustakin ajateltu niin, enkä ole itse tuntenut samoin, joten universumi on balanssissa. 🤌