Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
,
; (Menivät naimisiin)
Tälle jopa japanilaiset kalpenevat. Minimalismin huumoria!
Sivusta *
Olin itsekin aika ylpeä tuosta.😄😌
Vierailija kirjoitti:
Mies, haluan sua niin, että silmissä sumenee. En pysty keskittymään mihinkään, kun vain kuvittelen, miltä kätesi ja suusi tuntuisivat, miltä kehosi paino omaani vasten.
Haluisitpa niin paljon, että aloitteen teet.
Jes, ajattelen minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Se joka minua satuttaa satuttaa myös niitä tärkeimpiä.
Olen juuri niitä ihmisiä jotka voivat heittää tulitikun bensalla valellulle sillalle katsomatta koskaan enää takaisin.
Olisi kauhea olla tärkeä sinulle, joutuisi olemaan varpaillaan koko ajan kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se kaverisi vielä kiinnostunut minusta? 🤔
Kysy siltä.
Vierailija kirjoitti:
Saakelin kärpänen. Voinko tappaa sen raidilla vai onko liian tujua?
Pyydystät purkkiin ja päästät ikkunasta vapauteen. Tai sitten otat sen lemmikiksi ja nimeät. Nestori vois olla hyvä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä eräälle naiselle. Olet päivieni piristys. Kyllä sinusta on niin makeat naurut monta kertaa irl saanut. Et sitä vain itse ymmärrä. Eilen illalla taas naurettiin isolla porukalla muutamalle jutulle. Elämä olisi niin paljon tylsempää ilman teikäläisiä.
Vai että oikein "isolla porukalla". Eli sinä ja sun sivupersoonat.
Ajattelen sua, haluan sua, olen ja hengitän sua. Am
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sä olet epävarma, rikki ja sulla on kaikkee paskaa osunu tuulettimeen, niin kyllä mä susta olisin kiinnostunut. Samiksia kun ollaan.
Oletko varma, että samiksisuus on houkuttava tekijä? sivusta
Tässä tapauksessa kyllä. Helppo puhua toisen kanssa asioista, kun tietää toisen ymmärtävän. Ei tarvitse esittää mitään tai haudata menneisyyttään kelvatakseen. Ollaan myös monessa muussakin asiassa samanlaisia ja sitäkin pidän vaan hyvänä juttuna.
ap
Onko sun kaivattu mies vai nainen?
Kaipaan miestä kenen kanssa haluaisin päästä taas suutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakelin kärpänen. Voinko tappaa sen raidilla vai onko liian tujua?
Pyydystät purkkiin ja päästät ikkunasta vapauteen. Tai sitten otat sen lemmikiksi ja nimeät. Nestori vois olla hyvä nimi.
Jep. Nestori Mustunen. Olisin itse ehdottanut kärpäsen syömistä, Sirkat tulevat jo korvista pihalle. Ime se sisääsi kuin musta aukko imisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se kaverisi vielä kiinnostunut minusta? 🤔
Kuka ja kenen kaveri? Tuskin.
Jotain eripuura ollut ilmeisesti...
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla vispilänkauppaa. Mennään lusikkaan. Vakka kantensa valitsee. Onko lasi puoliksi tyhjä vai täysi? Meni kuppi nurin. Ottaa pannuun. Pata kattilaa soimaa.
Hehe, kylläpä sinä olet nokkela.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua, haluan sua, olen ja hengitän sua. Am
Ja minä taas en ole sinusta ollenkaan kiinnostunut. Etsipä joku muu obsession kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla vispilänkauppaa. Mennään lusikkaan. Vakka kantensa valitsee. Onko lasi puoliksi tyhjä vai täysi? Meni kuppi nurin. Ottaa pannuun. Pata kattilaa soimaa.
Hehe, kylläpä sinä olet nokkela.
Listasin vain huvikseni ihmissuhteisiin liittyviä sanontoja, joissa käytetään keittiömetaforia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, haluan sua niin, että silmissä sumenee. En pysty keskittymään mihinkään, kun vain kuvittelen, miltä kätesi ja suusi tuntuisivat, miltä kehosi paino omaani vasten.
Haluisitpa niin paljon, että aloitteen teet.
Ei voi tietää kuka haluaa, ellei tee halujaan selväksi. Sivust
Kadotin yhden miehen kun puhelimeni meni jumiin. Hän on yrittänyt soittaa minulle lukuisia kertoja mutta nyt hänen puhelimensa ilmoittaa että numero ei ole käytössä.
Toivottavasti saamme vielä yhteyden.
Tilasin nämä kelit juuri tälle loppuviikolle.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin nämä kelit juuri tälle loppuviikolle.
Hulluutta se tuokin on.
Tälle jopa japanilaiset kalpenevat. Minimalismin huumoria!
Sivusta *