Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tämän pyllistysfantasioijan mielestä Dianan ja Katenkin tyyli on mummomaista. 🤣
Ysärillä kaikki oli mummomaista. Sitä ei voi kukaan kieltää.
Kaikenmaailman puuma ja haluun sua ja tuu mun luo jutteleen jne. viestien jälkeen tulee aina halua sanoa, että ei minulta. En ole kaivatun suhteen epätoivoinen, en houkuttele häntä mihinkään jne. Kaikki mitä oli, oli kaunista ihmistenvälistä yhteyttä. Sitä jäin vain pohtimaan, että miksi juuri hänen kanssaan koin jotakin keskimääräistä enemmän. Kaivattu saa elellä rauhassa elämäänsä, aivan kuten minäkin. Jos nähdään vielä, niin kiva. Jos ei, niin sitten se vain on niin. Xxx, nainen
Vierailija kirjoitti:
En lähetä. Ei jatku.
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirrille suukko
Onks mirri kaivattusi kissa? sivu
Ei, Mir Mir 💕
Mirva ja Mirvan mir?
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman puuma ja haluun sua ja tuu mun luo jutteleen jne. viestien jälkeen tulee aina halua sanoa, että ei minulta. En ole kaivatun suhteen epätoivoinen, en houkuttele häntä mihinkään jne. Kaikki mitä oli, oli kaunista ihmistenvälistä yhteyttä. Sitä jäin vain pohtimaan, että miksi juuri hänen kanssaan koin jotakin keskimääräistä enemmän. Kaivattu saa elellä rauhassa elämäänsä, aivan kuten minäkin. Jos nähdään vielä, niin kiva. Jos ei, niin sitten se vain on niin. Xxx, nainen
Samanlaisia ajatuksia minullakin herännyt. Ei vaan aina jaksa kommentoida, että älä rakas kaivattu vain luule, että minä olen tuollaisten viestien takana. Eri
Mikä toimintaasi ohjaa? Mitkä asiat sinua motivoivat?
Rakkaus.
Viha.
Rakkaideni puolesta annan vaikka henkeni, mutta se joka rakkaitani satuttaa saa kokea vihani joka on sammumaton voima jonka avulla rakkaitani suojelen.
Se joka minua satuttaa satuttaa myös niitä tärkeimpiä.
Olen juuri niitä ihmisiä jotka voivat heittää tulitikun bensalla valellulle sillalle katsomatta koskaan enää takaisin.
Nyt vaivun haaveisiiin. Illalla herään haaveilemaan. 🦥
Terveisiä eräälle naiselle. Olet päivieni piristys. Kyllä sinusta on niin makeat naurut monta kertaa irl saanut. Et sitä vain itse ymmärrä. Eilen illalla taas naurettiin isolla porukalla muutamalle jutulle. Elämä olisi niin paljon tylsempää ilman teikäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle halaus!
Takas rutistus!
Vierailija kirjoitti:
Originaalisuus, sensitiivisyys ja ryhmän hyväksyntä. 469-enneagrammi eli ns. seeker-enneagrammin jokin alatyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä eräälle naiselle. Olet päivieni piristys. Kyllä sinusta on niin makeat naurut monta kertaa irl saanut. Et sitä vain itse ymmärrä. Eilen illalla taas naurettiin isolla porukalla muutamalle jutulle. Elämä olisi niin paljon tylsempää ilman teikäläisiä.
Kaltaisiasi ihmisiäkin on. Itse keskustelen mielelläni asioista, faktoista, ilmiöistä, luonnosta, tieteestä, teknologiasta, ihmismielestä. Toiset juttelevat toisista ihmisistä ja nauravat heille. On meissä ihmisissä eroa, millaiset asiat kiehtovat. 👍🏻 Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan ihmiskunnan monimuotoisuuden takaamiseksi, I guess. Sivubiatch
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna, mitä tarkoitat teikäläisillä?
Ota koppi, lähetän sulle halauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vain rakkaus
Ei, Mir Mir 💕