Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä etelästä pohjoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuut nait.
En kuita mutta niiden alla.
Kunpa voitais... jutella kahden.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sä olet epävarma, rikki ja sulla on kaikkee paskaa osunu tuulettimeen, niin kyllä mä susta olisin kiinnostunut. Samiksia kun ollaan.
Oletko varma, että samiksisuus on houkuttava tekijä? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksei voida... jutella kahden?
Vierailija kirjoitti:
Laita ig viesti
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olisitko halunnut minun tulevan erääseen tapahtumaan. Mutta joko siitä on tiedotettu ihan tosi huonosti (en löytänyt googlaamalla mitään tietoa, että missä se edes on) tai sitten se on joku pienen sisäpiirin juttu. Varmaan vain kuvittelin, että olisit halunnut mut sinne.
Olisit ollut liian nuori tapahtumaan, johon osallistuin eilen. Hyvin kiintoisa tapahtuma oli, symppis juontaja, kiintoisia paneelikeskusteluja, maksulliset tarjoilut. Eräänlaiset messut, paljon väkeä länsiluoteessa olinsijoiltasi, lounaassa työpaikaltasi, lähellä vesistöä. Mahdollisesti tunnet, jopa olet tavannut joitakin vierailijoista. Viiteryhmään oot vielä 5 vuotta liian nuori. Olisin kyllä kernaasti istunut siellä kanssais.
Vierailija kirjoitti:
Voitais. Mun ovi jopa lukittuu nykyisin.
Kumpa voitaisiin olla alasti kahdestaan.
Mä en ainakaan ole tuuliviiri, toki ymmärrän että on mahdollista tulkita mun toimintaa niin, mutta siinä ei ole siitä kyse vaan muista asioista
Mun hyvä olla näin, yksin jonkin aikaa.
Mä olen Eikka, vaikka ennen olin Veikka,
asiassain semmoinen seikka,
että ens yönä vedetään keikka..
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet aina mun ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Sinä mun ajatuksissa. Toivon näkeväni unia susta joka yö Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa voitaisiin olla alasti kahdestaan.
Mitä on kum?
Sulle ravintoaine.
Hyvää yötä🌾💕