Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun saa pakit tyypiltä, josta ei ollut edes kiinnostunut.
Ei voi tapahtua normaalille ihmisille.
Mulle on tapahtunut! Keskellä tanssilattiaa joku tuli selittämään, miksen kelpaa hänelle. Parasta jutussa oli, että olin poikaystävän kanssa liikenteessä enkänollut ikinä nähnyt koko tyyppiä ennen kuin seisoi siinä vieressä. 🤣 erisivu
Itse olen sulkenut ovet kun toiset heiluu niiden välissä.
tn 333
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sulkenut ovet kun toiset heiluu niiden välissä.
tn 333
Kissat on kissoja, ei ne osaa päättää haluaako ne olla ulkona vai tulla sisään
Vierailija kirjoitti:
Menen nukkumaan ja ajattelen kuumaa rakasteluamme.
Uuhh, sä olet päässyt rakastelemaan kaivattusi kanssa. Onko tästä pitkä aika? Miksi ette ole jo yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miten tämä elämä voi olla niin vaikeaa.
Ja elämä on ollut tuskaa hänen poismenonsa jälkeen. Paras ystäväni ja silti mieheni.
Ja kun sen tajuaa niin tämä on tuskaa.
Meillä oli yhteinen kieli kuitenkin. Puhumattakaan kaikesta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen sävelet soi kauniina läpi kevään ja kesän. Kutsu välillä tanssiin. Sinua toivoin näkevän, aikaa yhdessä kenties viettäen ja viel mahdollisuutta tutustuen. Mut edellinen kesä jo kertoi sen, turhaa kai haaveilen. Siks päätin mä keskittyä siihen mitä on edessä ja toivoin uusia näkymiä. Sinä pysyt kauniissa muistoissa. Tulen aina rakastamaan sinua. Tuli sinusta osa minua. Kosketit hymylläsi. Vieläkin toivon aikaa kanssasi, sinä menit.
Vai tässä mennään. Tunnistan sinut yhdestä tutusta kielellisestä poikkeamasta. Olisi ihan reilua kertoa ajatuksistasi myös mulle. Tuo 'tulen aina rakastamaan' on täyttä soopaa, eikä lohduta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen sävelet soi kauniina läpi kevään ja kesän. Kutsu välillä tanssiin. Sinua toivoin näkevän, aikaa yhdessä kenties viettäen ja viel mahdollisuutta tutustuen. Mut edellinen kesä jo kertoi sen, turhaa kai haaveilen. Siks päätin mä keskittyä siihen mitä on edessä ja toivoin uusia näkymiä. Sinä pysyt kauniissa muistoissa. Tulen aina rakastamaan sinua. Tuli sinusta osa minua. Kosketit hymylläsi. Vieläkin toivon aikaa kanssasi, sinä menit.
Älä jätä samassa viestissä hyvästejä ja toivetta viettää aikaa hänen kanssaan.
Juuri tuolla hän on minua roikottanut jo pitkään.
SInä mielessä illan tullen, ihana nukkuva mies. Tänään pidän tunteeni omana tietonani, kietoudun lämpimän onnelliseen oloon.
Sillä mitä sinä tekisit kaikella sillä rakkaudella ja hellyydellä, jota haluaisin sinulle antaa. Hukkuisit siihen, joten annetaan olla vaan, erillään on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miten tämä elämä voi olla niin vaikeaa.
Ja elämä on ollut tuskaa hänen poismenonsa jälkeen. Paras ystäväni ja silti mieheni.
Ja kun sen tajuaa niin tämä on tuskaa.
Meillä oli yhteinen kieli kuitenkin. Puhumattakaan kaikesta muusta.
Kyllä minä olen todennut sen että sinä ja minä olemme aina yhdessä sanoit ja menit pois.
Jätlt minut tänne.
En tiedä, kenelle jättäisin terveiset, mutta yhden takia olen ketjussa pysynyt. Laitetaan vaikka hänelle, vaikka enää en osaa sanoa kyllä mitään. Että mistä oli kyse vai oliko mistään.🤔
Ei mun kannata. Esittäydyn niin harvoin, ettei useimmat kaipaajani tiedä nimeäni. Sivusta