Minkä värinen hame on Britneyllä "Baby one more time videolla"?
Vastaa kysymykseen ja tarkista vasta sitten. Suurin osa vastaa väärin. Minkälainen hame Britney Sperasilla on "hit me baby one more time"- musiikkivideossa?
Kommentit (20)
Vastasin oikein. Toki ruudullinen olisi stereotyypillisempi high school tytölle
Ihan satavarmasti muistan sen asun! Ja se oli ruutuhame!
Muistin oikein! 🤗 Ainoastaan ap:n temppuilu sai epäilemään (mutta äänestinpä silti oikein, hähää).
Tää on jännä. Ihan selkee muistikuva. Mutta yllättäen se ei ollutkaan se.
Johtuu siitä että koko asusta tulee se ruudullisuus-efekti, harmaa, valkoinen, musta.
Vierailija kirjoitti:
Lyö minua vauva vielä kerran :D
Kysyin kerran mun jenkkiläiseltä kaverilta, että mitä tarkoittaa "Hit me baby one more time". Hän mietti hetken, ja totesi että ei kyllä oikeesti aavistustakaan. :D
Ei mitään hajua, mulla tulee mieleen vaan musiikkivideo vai videot, joissa on se pinkki koulutyttöasu ja lentoemännän asu. Mikä biisi? Ei muista, ei muista.
Ilman vaihtoehtoja olisin miettinyt mustan ja vaaleanpunaisen välillä. Vastasin siis oikein
Vierailija kirjoitti:
vuosaarelaisäiti otti vähän ennakkoa ja ehti ennen vauvaa
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua, mulla tulee mieleen vaan musiikkivideo vai videot, joissa on se pinkki koulutyttöasu ja lentoemännän asu. Mikä biisi? Ei muista, ei muista.
Se tais olla Toxic
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kielet aina käänny sanatarkasti. ;D
Mää oon aina jotenkin ajatellut, että tuo tarkoittaa "Anna minulle vielä yksi tilaisuus"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kielet aina käänny sanatarkasti. ;D
Mää oon aina jotenkin ajatellut, että tuo tarkoittaa "Anna minulle vielä yksi tilaisuus"
tai sitten jotain bdsm meininkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran mun jenkkiläiseltä kaverilta, että mitä tarkoittaa "Hit me baby one more time". Hän mietti hetken, ja totesi että ei kyllä oikeesti aavistustakaan. :D
Ruotsalaisten kirjoittama biisi..
"hit me, baby, one more time" = "call me, baby, one more time."
https://www.elle.com/culture/music/news/a31739/hit-me-baby-one-more-tim…
Vastasin väärin ja tarkistin asian. Yllätyin. :D