Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
😅mulla on tullut viime aikoina enemmän kirjoitusvirheitä (kirjoitan, pyyhin ja en tarkista). Jännä ettei niihin ole kukaan puuttunut. Kaivattu voinut vähän ihmetellä.
No ehkä intohimoisimmat kirjoitusvirheiden vahtaajat ovat poistuneet ketjusta. Autocorrect myös aiheuttaa kirjoitusvirheitä, mutten suhtaudu palstailuun niin vakavasti, että oikolukisin useampaan kertaan on tekstinsyöttö tehnyt temppujaan. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sulkenut ovet kun toiset heiluu niiden välissä.
tn 333
Kissat on kissoja, ei ne osaa päättää haluaako ne olla ulkona vai tulla sisään
Rajattomina haluavat kaiken heti tässä nyt.
En tiedä olisitko halunnut minun tulevan erääseen tapahtumaan. Mutta joko siitä on tiedotettu ihan tosi huonosti (en löytänyt googlaamalla mitään tietoa, että missä se edes on) tai sitten se on joku pienen sisäpiirin juttu. Varmaan vain kuvittelin, että olisit halunnut mut sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kannatti uskaltaa. Sain siltä komistukselta ainakin hemmetin hyvää seksiä. Katsotaan nyt, tapahtuuko muuta.
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
14-15v. ihanaa innostusta ja odotuksen tunnetta, mitä maailma tuokaa tullessaan
15-20v. etsiskelyä, ihanaa, mitä kaikkea maailmalla onkaan tarjottavanaan
20-25v. ihanaa seikkailua, valtaa päättää omista asioita, tulevaisuuden unelmia
25-30v. ai tällaistako tämä onkin? Apua
30-40v. kymmenen vuotta hujahti, mitä, mitä?!!!
40-45 v. kroppa rapistuu, ei enää pystykään kaikkeen, pitäs kuntoilla mutta ei jaksa
45-50v. valmis kuolemaan :(
Toisilla elämä alkaa +40. - minä yksi niistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Elokuun kuljettiin aivan rajan tuntumassa. En tiedä, missä nyt oltaisiin, jos olisin uskaltanut. Olisitko sinä oikeasti ottanut sen askelen? Houkutus ei ole hävinnyt mihinkään. Olet kuuma hella, johon poltan näppini.
Kyllä.
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun kuljettiin aivan rajan tuntumassa. En tiedä, missä nyt oltaisiin, jos olisin uskaltanut. Olisitko sinä oikeasti ottanut sen askelen? Houkutus ei ole hävinnyt mihinkään. Olet kuuma hella, johon poltan näppini.
Kyllä.
T
Ketä T kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Lupa myönnetty, saat rakastaa minua.
Ja kukas sä olit?
Ensimmäistä kertaa syyskuussa katselen taivaalla loistavia tähtiä shortseissa.
Unelmoin että katsoisin niitä sinun kanssasi, kylki kyljessä.
Mutta sitten muistan, että en sulle paljoa merkinnyt.
Vierailija kirjoitti:
v täällä 🥱
V on hyvä kirjain ;) -sivusta
Sä oot kyllä melkonen tuuliviiri mua kohtaan ja se vähän rikkoo mut. Mun tunteet on niinku ne on ollut pitkään. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kenelle jättäisin terveiset, mutta yhden takia olen ketjussa pysynyt. Laitetaan vaikka hänelle, vaikka enää en osaa sanoa kyllä mitään. Että mistä oli kyse vai oliko mistään.🤔
Niinpä vaikea sanoa, elämä kulkee niin eri tavalla. sokeripalaset?
Vaikka sä olet epävarma, rikki ja sulla on kaikkee paskaa osunu tuulettimeen, niin kyllä mä susta olisin kiinnostunut. Samiksia kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kenelle jättäisin terveiset, mutta yhden takia olen ketjussa pysynyt. Laitetaan vaikka hänelle, vaikka enää en osaa sanoa kyllä mitään. Että mistä oli kyse vai oliko mistään.🤔
Varmasti oli.
Epävarma olo sun kaa.