Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
11421/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miten tämä elämä voi olla niin vaikeaa.

Ja elämä on ollut tuskaa hänen poismenonsa jälkeen. Paras ystäväni ja silti mieheni. 

Vierailija
11422/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua.

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11423/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin toissa yönä halaillen tyynyä ja hymyillen. Jos en valveilla ollessani kaipaa sinua, kaipaan sinua viimeistään nukkuessani.

Hyvää yötä.

Vierailija
11424/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei koe kaipuuta menneisyyden naisiin, paitsi jos on oikein puutteessa ja epätoivoinen eli mielenhäiriössä hetkellisesti.

Sun miehet eivät ole tainneet välittää sinusta koskaan aidosti. Kyllä minua kaivataan. Heidän puutteessa olemiset eivät minua kiinnosta. 

Eikä meitä kiinnosta sinun tarinat mahdollisten entisten puutteista.

Vierailija
11425/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin toissa yönä halaillen tyynyä ja hymyillen. Jos en valveilla ollessani kaipaa sinua, kaipaan sinua viimeistään nukkuessani.

Hyvää yötä.

Ihana! 😍

Vierailija
11426/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun saa pakit tyypiltä, josta ei ollut edes kiinnostunut.

Se tunne, kun somalimiehet tunkevat seuraan vaikken suostuisi koskemaan yhteenkään heistä edes pitkällä tikulla.

Kun ei kiinnosta niin seuraavaksi uhkaillaan syövällä ja kuolemalla. 

Muuta pois sieltä. Mulla sama kokemus. Sitten eräs Gambialainen mies tiedusteli olenko sinkku tai tunnenko sinkkuja, kun hänellä olisi kiinnostuneita ystäviä Gambiassa. Eikä karkuun päässyt, koska oli samassa työpaikassa harjoittelussa.

Sehän siinä onkin, kun nämä eivät tajua, että ei on ei. Eikä minun pitäisi joutua muuttamaan kodistani ahdistelevien arabiaa möllöttävien ja naisia silpovien mönttien takia. Tai mitä nyt sitten puhuvatkaan. 

Vierailija
11427/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi jonottaa, minusta tulisi liian levoton prinsessa. Näppäränä tyttönä ottaisin puhelimen käyttöön ja soittaisin ehkäpä suoraan kohteeseen ja valehtelelisin jotakin jotta saisin haluamani. Call me maybe.

Valheella on lyhyet jäljet.

Sivusta.

Hän olisi vain puhelinsoiton päässä. Pääsisin valheen jäljille nopeasti. Osaan psyykata ihmisiä ja parantaa heidät taas kuntoon. En vain jaksa enää yhtään traumoja elämääni, niitä on jo liiaksi ollut yhteen elämään.

Vierailija
11428/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua.

Sama

No niin. Sitten nimiä pöytään. 

Vierailija
11429/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet aina mun ajatuksissani. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
11430/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kauniille auringonkukalle ja pienelle kissankellolle. Ajattelen meitä.

Vierailija
11431/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdet tuikkii tänä yönä kauniisti.

🍬🌿🦊

Vierailija
11432/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun saa pakit tyypiltä, josta ei ollut edes kiinnostunut.

Se tunne, kun somalimiehet tunkevat seuraan vaikken suostuisi koskemaan yhteenkään heistä edes pitkällä tikulla.

Kun ei kiinnosta niin seuraavaksi uhkaillaan syövällä ja kuolemalla. 

Muuta pois sieltä. Mulla sama kokemus. Sitten eräs Gambialainen mies tiedusteli olenko sinkku tai tunnenko sinkkuja, kun hänellä olisi kiinnostuneita ystäviä Gambiassa. Eikä karkuun päässyt, koska oli samassa työpaikassa harjoittelussa.

Kuulostaa ahdistelulta. Kertoisitko johdolle jos ois suomalainen?

En ole kertonut suomalaisistakaan. Enemmän tuli ahdistelua eräältä vanhemmalta kiinteistöinssiltä. Lisänä olen ollut työpaikassa, jonka tosi mukava työntekijä karkoitettiin Suomesta useiden törkeiden r...sien vuoksi. Häneltä en saanut ahdisteluja vaan oli töissä todella mukava. Mutta totuus pinnan alla oli aivan toinen. 

Vierailija
11433/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä yksinäiset sinkut! Tulkoon elämäänne iloa, valoa ja rakkautta!

Vierailija
11434/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi jonottaa, minusta tulisi liian levoton prinsessa. Näppäränä tyttönä ottaisin puhelimen käyttöön ja soittaisin ehkäpä suoraan kohteeseen ja valehtelelisin jotakin jotta saisin haluamani. Call me maybe.

Sounds like a plan... Täytyyhän tätä kokeilla.

Vierailija
11435/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheella on lyhyet jäljet.

Sivusta.

Hän olisi vain puhelinsoiton päässä. Pääsisin valheen jäljille nopeasti. Osaan psyykata ihmisiä ja parantaa heidät taas kuntoon. En vain jaksa enää yhtään traumoja elämääni, niitä on jo liiaksi ollut yhteen elämään.

Kuulostat enemmän manipuloijalta kuin psyykkaajalta. Mutta kukin tyylillään, mieluiten rehellisesti. 

Vierailija
11436/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonille terveisiä ja kauniita unia. 🥰

Vierailija
11437/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkillistä, miten toinen ihminen voi aiheuttaa jotakin näin voimakasta. Vain yksi voi, sinä. 

Vierailija
11438/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukoin hellin hyvää yötä. Ajatus sinusta lämmittää mieltä. Ota mua kädestä, mennään yhdessä hyviin uniin.

Vierailija
11439/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan kans kuihtua pois.

Vierailija
11440/55805 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonille terveisiä ja kauniita unia. 🥰

Multa kans :)