Miesten pää sekoaa seksin puutteesta
Tämä palsta on tästä hyvä esimerkki. Kun lukee miesten juttuja niin tajuaa että niiden päänuppi ei kestä. Ja he kutsuvat itseään vahvemmaksi sukupuoleksi :D
Kommentit (12)
Ei sekoa ainakaan mun. Seksi ei ole mulle yhtään tärkeä asia.
Ei se enää näin vanhemmiten sekoa...ja nuorena (KULTAISELLA 90 LUVULLA) taas sai pillua niin paljon ettei se alkanut sekoamaan silloinkaan.
Naikaa enemmän ja kitiskää vähemmän -se on vanhan neuvo teille.
Näkyy miesten noloissa rikostilastoissa.
Aloittajan kusihiivareikä tuskin kiinnostaa ketään
Vierailija kirjoitti:
Näkyy miesten noloissa rikostilastoissa.
Etnisyys yliedustettuna
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kusihiivareikä tuskin kiinnostaa ketään
Menipä heti tunteisiin.
Ap
Aloittaja siis alentaa naiset vain seksivälineiksi.
Hyvin te vedätte
Vierailija kirjoitti:
Ei sekoa ainakaan mun. Seksi ei ole mulle yhtään tärkeä asia.
Sama. Kivaahan se on hyvän kumppanin kanssa, mutta ei aiheuta nupin sekoamista vaikka olisi pitkä kuivakin kausi.
No, yksi vajaa kromosomi, you know. Ei kai se tule ilman lieveilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se enää näin vanhemmiten sekoa...ja nuorena (KULTAISELLA 90 LUVULLA) taas sai pillua niin paljon ettei se alkanut sekoamaan silloinkaan.
Naikaa enemmän ja kitiskää vähemmän -se on vanhan neuvo teille.
Taitaa näillä nykyisillä lumihiutaleilla mennä aika miettiessä etyä olenko tyttö vai poika vai kenties molempia yht'aikaa.
Ei voi kun ihmetellä miten äkkiä asiat on saatu näin päin p ersettä. Luojalle kiitos että olin nuori juuri 90 luvulla -silloin pantiin menee ja mentiin panee eikä vatvottu mitään tyhjänpäiväistä hölynpölyä.
Jos aloituksen väite pitää suoraviivaisesti paikkansa, siihenhän on selkeä ja suora ratkaisu: miehet harrastakoot sitten seksiä keskenään. Hokkuspokkus, asia hoidettu järjestykseen ja ongelma poistunut.
Ei miesten, mutta hiekka- ja tavallisten nekkerien.