Olen 30v ja poikuus tallella
Käyn töissä ja salilla, olen ihan ok näköinen, mukava ja ihmisten mielestä hauska ja arvostan naisia, teini iän deittailu jäi väliin ja nyt kukaan ei varmaan tahdo minua kumppaniksi.
Kommentit (16)
Käy huor1ssa.
Sitten ketsuppipullo aukeaa.
Miksi teini-iän deittailu jäi väliin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teini-iän deittailu jäi väliin?
Perheessä ei sallittu deittailua
Rupea ryyppäämään ja narkkaamaan niin pillua tulee varmasti
Niin? Olet varmaan hinkannut meisseliäsi ihan lastinlentoon asti. Ei se yhdyntä ole yhtään sen kummempaa. Jopa huonompaa, koska silloin et itse hivele siitä, mistä parhaalta tuntuu. Suuseksi voi sitten olla eri asia.
Niin olin minäkin, surullinen tarina.
Nostan sinulle hattua. Uskon sinulta löytyvän tunneälyä pinnallisuuden sijaan. Onneksi et ole vonkaava juntti, vaan osaat arvostaa naisia.
t. Keski-ikäinen nainen
Ei ole myöhäistä. Seksi toisen kanssa on paeasta, kun oikeasti välittäö toisesta ja haluaa olla hellä.
Minä olen kuuskymppinen impi umpi lampi.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Olet varmaan hinkannut meisseliäsi ihan lastinlentoon asti. Ei se yhdyntä ole yhtään sen kummempaa. Jopa huonompaa, koska silloin et itse hivele siitä, mistä parhaalta tuntuu. Suuseksi voi sitten olla eri asia.
Kahden ihmisen välisessä seksissä on kyllä kyse paljosta muustakin kuin miehen meisselistä. Tai no, ei sulla näköjään, mutta normaaleilla ihmisillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden ihmisen välisessä seksissä on kyllä kyse paljosta muustakin kuin miehen meisselistä. Tai no, ei sulla näköjään, mutta normaaleilla ihmisillä on.
Aloittajahan suree, ettei ole päässyt seksiin toisen ihmisen kanssa, Oletan tarkoittavan heteroyhdyntää naisen kanssa. Voin kertoa, ettei se oikeasti ole kaikkea, mitä sen hehkutetaan olevan.
Vielä ehdit hyvin päästä poikuudestasi, olet nuori. Varmasti löytyy nainen joka sinut haluaa ja voitte yhdessä opetella seksielämän saloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan suree, ettei ole päässyt seksiin toisen ihmisen kanssa, Oletan tarkoittavan heteroyhdyntää naisen kanssa. Voin kertoa, ettei se oikeasti ole kaikkea, mitä sen hehkutetaan olevan.
Sun huonot kokemukset kertoo vain sinusta ja valitsemastasi seksikumppanista, eikä ole mikään kaikkia koskeva kokemus. Seksi hyvän, hellän ja rakastavan kumppanin kanssa voi olla nautinnoista suurin ja sitä ei voi edes verrata itsetyydytykseen.
Aikooko upi jatkaa samalla linjalla vielä 40v patuna? Luulis että fyysiset ja henkiset rajoitteet tulisi kohtapuoliin vastaan. Jotain katkokävelyähän sillä myös nykyään on. Aivot ihan reikäjuustoa
Äkkiä ostamaan maksullinen nainen.
Tervetuloa kerhoon. Ei siihen kuole.
N31