Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 30v ja poikuus tallella

Vierailija
01.09.2026 |

Käyn töissä ja salilla, olen ihan ok näköinen, mukava ja ihmisten mielestä hauska ja arvostan naisia, teini iän deittailu jäi väliin ja nyt kukaan ei varmaan tahdo minua kumppaniksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Ei siihen kuole.

N31

Vierailija
2/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huor1ssa.

Sitten ketsuppipullo aukeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teini-iän deittailu jäi väliin?

Vierailija
4/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teini-iän deittailu jäi väliin?

Perheessä ei sallittu deittailua

Vierailija
5/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea ryyppäämään ja narkkaamaan niin pillua tulee varmasti

Vierailija
6/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olet varmaan hinkannut meisseliäsi ihan lastinlentoon asti. Ei se yhdyntä ole yhtään sen kummempaa. Jopa huonompaa, koska silloin et itse hivele siitä, mistä parhaalta tuntuu. Suuseksi voi sitten olla eri asia.

Vierailija
7/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olin minäkin, surullinen tarina. 

Vierailija
8/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan sinulle hattua. Uskon sinulta löytyvän tunneälyä pinnallisuuden sijaan. Onneksi et ole vonkaava juntti, vaan osaat arvostaa naisia.

t. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
9/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöhäistä. Seksi toisen kanssa on paeasta, kun oikeasti välittäö toisesta ja haluaa olla hellä. 

Vierailija
10/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuuskymppinen impi umpi lampi.

Vierailija
11/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olet varmaan hinkannut meisseliäsi ihan lastinlentoon asti. Ei se yhdyntä ole yhtään sen kummempaa. Jopa huonompaa, koska silloin et itse hivele siitä, mistä parhaalta tuntuu. Suuseksi voi sitten olla eri asia.

Kahden ihmisen välisessä seksissä on kyllä kyse paljosta muustakin kuin miehen meisselistä. Tai no, ei sulla näköjään, mutta normaaleilla ihmisillä on.

Vierailija
12/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden ihmisen välisessä seksissä on kyllä kyse paljosta muustakin kuin miehen meisselistä. Tai no, ei sulla näköjään, mutta normaaleilla ihmisillä on.

Aloittajahan suree, ettei ole päässyt seksiin toisen ihmisen kanssa, Oletan tarkoittavan heteroyhdyntää naisen kanssa. Voin kertoa, ettei se oikeasti ole kaikkea, mitä sen hehkutetaan olevan.

Vierailija
13/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdit hyvin päästä poikuudestasi, olet nuori. Varmasti löytyy nainen joka sinut haluaa ja voitte yhdessä opetella seksielämän saloja.

Vierailija
14/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan suree, ettei ole päässyt seksiin toisen ihmisen kanssa, Oletan tarkoittavan heteroyhdyntää naisen kanssa. Voin kertoa, ettei se oikeasti ole kaikkea, mitä sen hehkutetaan olevan.

Sun huonot kokemukset kertoo vain sinusta ja valitsemastasi seksikumppanista, eikä ole mikään kaikkia koskeva kokemus. Seksi hyvän, hellän ja rakastavan kumppanin kanssa voi olla nautinnoista suurin ja sitä ei voi edes verrata itsetyydytykseen.

Vierailija
15/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko upi jatkaa samalla linjalla vielä 40v patuna? Luulis että fyysiset ja henkiset rajoitteet tulisi kohtapuoliin vastaan. Jotain katkokävelyähän sillä myös nykyään on. Aivot ihan reikäjuustoa

Vierailija
16/16 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ostamaan maksullinen nainen.