Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jos asia ei muutu, lienee aika siirtyä kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Aikaa ja mahdollisuuksia antaa heille, joille haluaa antaa. Minulle et halua.
Eipä ole pyyntöä tullut. Aina löytyisi aikaa kaivatulleni. <3
Joutuuko tässä jatkossakin houkutuksen uhriksi...
Olisi kiva nähdä kaivattua, mutta näistä viesteistä ei oikein voi päätellä mikä on kenelle, minne on kiire ja niin edespäin.
🦊🍬🌿
Ai kamala. Onneks en mennyt nolaamaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Onneks en mennyt nolaamaan itseäni.
Noh? Mitä meinasi tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei jaksa enää ees kaivata
Suosittelen poistumaan mahdollisimman pian, kun tuollainen ajatus tulee. Täällä ei ole mitään, miksi sinun tai kenenkään pitäisi olla täällä.
Otatkohan ketjun pikkasen liian vakavasti? 😅 sama se mitä ketjua netissä lukee, tämä sen kummempi ajanviete ole kuin muutkaan. Eri
Joo tuo on kyllä aina yhtä huvittava juttu millainen elämän ja kuoleman kysymys joillekin on tämän langan lueskelu! Kuin joku kohtalon portti, josta astutaan sisään, sydänjuuria myöten asialle omistautuneina.
Kun taas itselleni, ja varmasti isolle osalle muitakin, tämä ja muutkin hömppäkeskustelupalstat on vain ja pelkästään kevyttä viihdettä ja joutohetkien ajanvietettä. Hölinää, toisesta korvasta sisään, to
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieteellisessä tekstissä käytetään lähdeviittauksia. Taiteellisessa ei.
Jos lainaa toisen runoa tai laulunsanoja, lähde pitää ilmoittaa.
Jep, kyse ei ole lähdeviittauksista sinänsä vaan tekijänoikeuksista
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa kaivatulle irl. Minä tein niin ja sain nenilleni. Mutta kuitenkin... Nyt voin räpiköidä eteenpäin. Antaa hänen flexata tuossa kenen kanssa tahansa. Sydän meni rikki, että hänen pitää tuoda joku ihan näytille.
Otan oman elämäni takaisin ja laitan järjestykseen. On raskasta olla mielenhäiriössä. Nukkua huonosti. Kaikki hommatkin pissii.
Talvi ja syksy ovat muutenkin raskasta aikaa ilman turhia sydänsuruja. Parempi kerrasta kunnon niskalaukaus. Ihastua nyt johonkin, mitä omassa päässään kuvitteli. Sit roikkuu löysässä hirressä ilman mitään takarajaa.
Heittäytykää rohkeasti. Pääsette edes eteenpäin.
Kaikkea hyvää teille kaikille!
Ei ole tuollaisesta kyse. Miks ihmeessä edes olisin täällä jos olisi mahdollista puhua kaivatun kanssa? Niinpä. En olisi.
Pyllistäisit stay upeissa ;) Unohda farkut
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit vointia.
Missä voin kysyä? Olet kadonnut johonkin hevon ttuun. Mulla on piipmoinen ikävä. En ole pitkään enää täällä. En pysty enää keskittyä. Paikanvaihdoksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa kaivatulle irl. Minä tein niin ja sain nenilleni. Mutta kuitenkin... Nyt voin räpiköidä eteenpäin. Antaa hänen flexata tuossa kenen kanssa tahansa. Sydän meni rikki, että hänen pitää tuoda joku ihan näytille.
Otan oman elämäni takaisin ja laitan järjestykseen. On raskasta olla mielenhäiriössä. Nukkua huonosti. Kaikki hommatkin pissii.
Talvi ja syksy ovat muutenkin raskasta aikaa ilman turhia sydänsuruja. Parempi kerrasta kunnon niskalaukaus. Ihastua nyt johonkin, mitä omassa päässään kuvitteli. Sit roikkuu löysässä hirressä ilman mitään takarajaa.
Heittäytykää rohkeasti. Pääsette edes eteenpäin.
Kaikkea hyvää teille kaikille!
Tsemppiä sinulle syksyyn. Olet kohtalotoverini, koska itselleni kävi ihan samoin. Eipähän jäänyt mitään epäselväksi keskustelun jälkeen, ja kunhan tästä pettymyksestä toivun niin katse tulevaisuuteen.
Entiselle suurelle ihastukselleni toivotan kaikkea hyvää. Pahalla en sinua koskaan ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit vointia.
Kertoisit siitä minulle.
Juon kahvia ja ajattelen sua😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit vointia.
Kertoisit siitä minulle.
Kuume
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessani sanoit olevasi kettu.
KETTU
Unen tulkinta riippuu siitä, kuinka se
kietoutuu unesi muihin vertauskuviin:
kettu on älykkyyden symboli, se on
viekkauden vertauskuva. Kettu viestit-
tää myös pärjäämisestä melkein minkä-
laisissa olosuhteissa tahansa.
🌿🍬🦊
Se johtuu siitä että kettu on eläimenä viekas. Jos unessasi on karhu niin voit miettiä millainen eläin on karhu, mitä hän myös edustaa. Joskus eläin liittyy kokonaisuuteen eikä ole täysin pääosassa. Miettikää ihan kaikenlaisia asioita.
Joskus mietimme mikä eläin olisimme ja mietimme asiaa juuri siltä kantilta että millaisia me olemme luonteeltamme sekä ominaisuuksiltammekin, miten elämme jne.
Minä olen tunturipöllö. Viisas eli näen asiat niinkuin ne ovat. Se on mun runouden suonen pulssi --- taajuus jolla elän ja koen maailman --- kuinka sanoitan maailmaa. Yksi ominaisuus sekin.
Aikaa ja mahdollisuuksia antaa heille, joille haluaa antaa. Minulle et halua.