Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Sumuisella pellolla kurjet kutsuvat toisiaan, alkavat kokoontua lähteäkseen pois. Äänessä on jotakin alakuloista, samoin kuin kaipauksessani tänään.
Hellä hali päivääsi, tällä kertaa enemmän lohduksi itselleni.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä siirtojasi.
Voisin omia tämän, kun en aina ymmärrä niitä itsekään. Usein käy niin, että yhtäkkiä vain huomaan tekeväni jonkin asian, jota olen kyllä miettinyt mielessäni, mutten kovin vakavasti. Tällä tavalla olen lähettänyt monta viestiäkin joskus.
Tunnemyrsky osoitti, että mulla on vielä paljon opittavaa ja kasvettavaa, ja hän sysäsi kaiken käyntiin.
Aina joku lähtee,
jättää
Ikävän,
jättää
jäljen
aina joku
Vierailija kirjoitti:
Aina joku lähtee,
jättää
Ikävän,
jättää
jäljen
aina joku
Tämä oli ihana. Osaan osittain samaistua. Kivasti kirjoitettu.
Voi luoja, tyrin kun avasin suuni, nyt hän ei enää vastaa. Toisaalta kai hyvä näin, pääsin nooeammin eroon hukkaamasta aikaa. Huonostihan siinä olisi lopulta käynyt kuitenkin.
Alkoihan noita näkyä sellaisia piirteitäkin, että olisin taas ollut vain hyväksikäytettävä... ja olisin ottanut silti sen mitä saan.
Silti se vaan sattuu.
Enpä olisi arvannut että vielä vuoden jälkeenkin surettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku lähtee,
jättää
Ikävän,
jättää
jäljen
aina joku
Tämä oli ihana. Osaan osittain samaistua. Kivasti kirjoitettu.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi arvannut että vielä vuoden jälkeenkin surettaa
Tärkeän ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Sumuisella pellolla kurjet kutsuvat toisiaan, alkavat kokoontua lähteäkseen pois. Äänessä on jotakin alakuloista, samoin kuin kaipauksessani tänään.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko tässä jatkossakin houkutuksen uhriksi...
Millaisen houkutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit vointia.
Kertoisit siitä minulle.
Kuume
Etähalaus sinulle! Olet ilmeisesti petipotilaana? Toivottavasti paranet pian.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvia ja ajattelen sua😚
Ihanaa. Niin mäkin sua. Ja juon kahvia. Se piristää näin aamutuimaan. Menee monta kupillista että pääse käyntiin.
Näkemiseen ei tarvita muuta kuin että tulee paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
kaipaamalleni tämä (m)
Helpompaa on nyt, ku hyväksyi ikävän ja isot jäljet tunteista, jotka jätit. Olin yksin ja tiesin, että jossain on jotain ihanaa mulle. Ollut en väärässä, olit yhtäkkiä edessäni, vähiten ku osasi odottaa. Niin kaunis ihminen, sinä... Vieläkin mietin aamusta sun silmiä yhtäkkiä ku niihin sai katsoa ja rakastua. Mitä hetkis tapahtui, olisi ollut halui selvittää, mut "taitaa jäädä toiseen elämään". Que hombre!
Meinasin lähettää kaivatulle viestim 💌