Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
S:lle
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S:lle
Mikä?
Mitä mulle on tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit asumaan ajatuksiini ja tuottamaan tätä tuskaa.
Koska kohtelit hyvin tai huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Näkemiseen ei tarvita muuta kuin että tulee paikalle.
Pitäisi kuitenkin tietää se oikea aika ja paikka ettei vain olisi väärään aikaan väärässä paikassa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei menisi ensi viikkoon.
Sovitaan huomiseksi?
Tulisit antamaan halin työpäiväni päätteeksi. Minun pitäisi saada purkaa pois kaikki odotukset, turhautumisen, välittämisen ja ihastumisen (?) tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Tulisit antamaan halin työpäiväni päätteeksi. Minun pitäisi saada purkaa pois kaikki odotukset, turhautumisen, välittämisen ja ihastumisen (?) tunteet.
Tulisit luokseni, niin saisit halauksen tai useammankin.
Kunpa vain saisin istua siinä vierelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisit luokseni, niin saisit halauksen tai useammankin.
Missä asut?
Miksi? Tätä kyselen itseltäni joka päivä. Miksi ihastuin sinuun niin syvästi, vakken edes päässyt tutustumaan ja tunnustelemaan? Kaikki meni niin vaikeaksi siellä missä nähdään. Nyt kadun etten ollut rohkeampi ja pysynyt erossa siitä ihmisestä, joka järjestelmällisesti "tuhosi" mahdollisuuteni. Nyt on jäljellä vain paska fiilis kaikesta. Vaikket minusta olisi ollut kiinnostunutkaan, niin sekään ei olisi haitannut kunhan olisin vain saanut rauhassa joskus jutella. Naiset osaavat olla kieroja toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemiseen ei tarvita muuta kuin että tulee paikalle.
Pitäisi kuitenkin tietää se oikea aika ja paikka ettei vain olisi väärään aikaan väärässä paikassa. 😉
Saat päättää ajankohdasta! 😊
Sinusta ei kuulu. Ei kai kuulukaan.
Ajattelen sinua ja lähetän kaipaavan sydämeni kaikuja sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Aina joku lähtee,
jättää
Ikävän,
jättää
jäljen
aina joku
Tyhjyys kumpuaa
Merkityksettömyys kapuaa
Vaillinaisuus täydentää
Yhteisöttömyys riitannuttaa
Eskapismi herättää
Pysähtyminen liikuttaa
Liikutus, voimista suurin.
Tietääkseni kohtelin kuin kaikkia muitakin. Tämä kaipuu on yksipuolista ja vaikeaa. Sitä odotellessa, että aika pyyhkii tunteet ja saan taas rauhan.
Heräsin siihen että minun roolia ja paikkaa yhteiskunnassa ja yhteisössä tunnisteta. Kaikki juontuu siitä että olen psykoneuroottinen haaveilija --- oman elämäni 'Emily Dickinson' --- totuuden kertoja enneagrammi. Aivoni rakentavat sellaista mielikuvaa jota pitää pysähtyä hitaasti tutkimaan eli runoutta.
Kunpa ei menisi ensi viikkoon.