Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaipaan sua, joka olet tehnyt töitä jo puolitoista tuntia. Voisit keskeyttää sen ja tulla peiton alle.
Loppujen lopuksi, olen aika loppu tähän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Miestä
Ketä miestä? Miten tilanteen pitäisi muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pianhan tuo kyllä loppuu aika miettiä. On tehtävä joku päätös läsnäolosta.
Olet asettanut takarajan?
Yleensä opinnoissa joku muu kyllä asettaa sen takarajan.. sivusta
Ihanaa päivää hurmaava Tmies :) Halauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani koko ajan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää tiistai päivää risuleualle. 🧡🤗 Sinäkin mun, melkein kokoajan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit asumaan ajatuksiini ja tuottamaan tätä tuskaa.
....ja kipu kiihottaa...🎶🎶
Miks kipu sinua kiihottaa?" Koita näihin sit vastailla #jossainmennytkövikaan#varhaiskasvatuksen merkitys #ipanienpäiväkotipalsta #päiväkotielämää #rajattomienlastenmehudisco #vain naperoikäisten päiväkotijutut.
Kuunteletteko ikinä mitään nykymusiikkia? Ikinä kun joku lainaa jotakuta artistia, täällä ei tajuta että se on biisilainaus, vaan siihen vastaillaan ihan typeriä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kipu sinua kiihottaa?" Koita näihin sit vastailla #jossainmennytkövikaan#varhaiskasvatuksen merkitys #ipanienpäiväkotipalsta #päiväkotielämää #rajattomienlastenmehudisco #vain naperoikäisten päiväkotijutut.
Kuunteletteko ikinä mitään nykymusiikkia? Ikinä kun joku lainaa jotakuta artistia, täällä ei tajuta että se on biisilainaus, vaan siihen vastaillaan ihan typeriä. Eri
Jos se ois biisilainaus, siinä ois varmaan selkeämmin merkitty mitä lainataan.
Aika turhaa vetää jotain rajoja noihin, kun sanallinen ilmaisutaito ei käsitä kielioppia yhtään, niin noista voi kyllä vetää ihan mitä tulkintoja vaan täysin vapaasti.
Se ei oo niiku mistään tasosta mitään pois. Tai sitten tehtäköön sillattis, että vaaditaan kaikilta kappaleen lainaamista erikseen ilmoitettavaksi, jotta edellytys täyttyy.
🦊🍬🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki toinen vaihtoehto on kuunnella, sitä musiikkia. Mutta vähän luulen, että makuerot tulee pikkasen tielle. 🌿🍬🦊
Voi jumankekka ja hessunkahvila lopettanut?
🦊🍬🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki toinen vaihtoehto on kuunnella, sitä musiikkia. Mutta vähän luulen, että makuerot tulee pikkasen tielle. 🌿🍬🦊
En mäkään mitään Vikmania kuuntele, mutta yleissivistys, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ois biisilainaus, siinä ois varmaan selkeämmin merkitty mitä lainataan.
Aika turhaa vetää jotain rajoja noihin, kun sanallinen ilmaisutaito ei käsitä kie
Sehän oli laittanut siihen emojitkin perään.. ihmettelen vain että missä tynnyrissä elätte
Nii no siis joo.
Mutta voiko sitä vaatia, jos ei lainaa ei lainaa ja silloin tulkinta jää tulkitsijalle. Joku vois vaan mölistä noita missä tahansa kontekstissa ilman sitä. Kuten tekeekin.
🌿🍬🦊
Vitt_ulilulta emojien ryydittämänä vaikutti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö kaipaat vai loppuiko kaikki kauneus?
Sinua kaipaan nainen edelleenkin!
Menikö Turkuun?
Viehättävä hymyilijä K! Tuot tullessasi valon. Olet ystävällinen, hauska ja lämmin nainen. Ihanaa päivää sinulle ja menetystä tulevaan. Halataan ja tavataan ja kahvitellaan :) Ihana!
Aikako loppui vai mikä?