Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienipalkkaiset. Milloin aiotte järjestäytyä ja alkaa ajamaan palkkojanne ihmisten tasolle?

Vierailija
31.08.2026 |

Eikö teitä ole uunotettu jo ihan tarpeeksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti kaksa. Kyllä mä just ja just pärjään 3000 eurolla kuussa. 

Vierailija
2/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti kun äänestetään kokkareita ja perseitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä v i t u n ajalla alan tässä ajaa yhtään mitään? Mulla vaan 24 tuntia vuorokaudessa ja hommaa 40 edestä. 

Vierailija
4/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi kysyä tuo sama kysymys uudestaan, mutta arabiaksi, intiaksi ja englannin kielellä. Nyt oli väärä kieli kysymyksessä.

Vierailija
5/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto? Itse kuuluin koko työikäni liittoon, nautin 90-luvulla 500 päivää ansiosidonnaista työttömyyskorvausta, ponkaisin takaisin työhön ja nyt nautin eläkkeistä.

Vierailija
6/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjestäytyminen ole sallittua, tiettyjen piirien ulkopuolella 

Vierailija
7/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä v i t u n ajalla alan tässä ajaa yhtään mitään? Mulla vaan 24 tuntia vuorokaudessa ja hommaa 40 edestä. 

Kuulumalla ammattiliittoon, ehdit sen verran kyllä. Liitto hoitaa edunvalvonnan, ei työttömyyskassa.

Vierailija
8/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti kun äänestetään kokkareita ja perseitä

Eikös ammattiliitot neuvottele palkoista? 

Vierailija
9/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto? Itse kuuluin koko työikäni liittoon, nautin 90-luvulla 500 päivää ansiosidonnaista työttömyyskorvausta, ponkaisin takaisin työhön ja nyt nautin eläkkeistä.

Vaan idiootti kuuluu liittoon. Kassaan kuuluminen ei vaadi liiton jäsenyyttää, maksoit siis ikäsi tyhjästä kun saman työttömyyskassan jäsenyyden saa paljon halvemmalla ilman mitään liittojakin. 

Vierailija
10/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 3000€ olisi brutto, niin ei ole pieni palkka.

Vierailija
11/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vapaa tässä vapaassa maassa perustamaan vapaasti yrityksen, joka sitten vapaasti maksaa tälle palkkaa juur' niin paljon kuin perustaja päättää rahaa on. Se ettei Vilman Iinan tai Koskisen Kain yritys maksa muka tarpeeksi, niin kuka siellä pakottaa olemaan töissä?! Ei kait kukaan. Ihan itse voi oman yrityksen perustaa, niin ei tarvitse muita pihiksi parjata.

Vierailija
12/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulumalla ammattiliittoon, ehdit sen verran kyllä. Liitto hoitaa edunvalvonnan, ei työttömyyskassa.

Liittohan niitä asioita ajaa enkä minä, minulla ei sellaiseen ole aikaa. Toisekseen missä kohtaa sanoin etten kuulu liittoon? Eli mitä v i t t u a siis sönkötät? Tässä puhuttiin aiheesta MILLOIN ALAT AJAA? Minä kerroin etten milloinkaan kun minulla ei sellaiseen ole aikaa. Mikä kehitysvamma sun luetunymmärryksen on sössiny tolle tasolle? 

Vierailija
13/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollen pienipalkkainen yrittäjä, koitan jatkossa järjestäytyä ja vaatia enemmän palkkaa.

Vierailija
14/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän kun näkisi. Liittoa ei kiinnosta pskaakaan ajaa meidän asiaa.

eri

Vierailija
15/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittohan niitä asioita ajaa enkä minä, minulla ei sellaiseen ole aikaa. Toisekseen missä kohtaa sanoin etten kuulu liittoon? Eli mitä v i t t u a siis sönkötät? Tässä puhuttiin aiheesta MILLOIN ALAT AJAA? Minä kerroin etten milloinkaan kun minulla ei sellaiseen ole aikaa. Mikä kehitysvamma sun luetunymmärryksen on sössiny tolle tasolle? 

Ei ole kyllä mikään ihme, että et ole pahemmin kouluja käynyt ja työ on sitten sen mukaan.

-eri

Vierailija
16/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hallitus ole juuri halunnugt ja toivonut, että tuloista riippumatta ihmiset poisluettuna lääkärit) ymmärtäsivät erota ja hyvästellä ammattiliittoihin kuulumisen juuri siksi, että palkkoja voitaisiin laskea ja työsuhteiden päättämien olisi entistäkin helpompaa, kun työntekijöiden järjestäytymine olisi heikompaa niin sekä laittomat että moraalittomasti perusteettomat työsopimuksien päättämiset jäisivät herkemmin voimaan. Tai poistaa sellaiset turhakkeet kuin ylityökorvaukset arkippyhät sekä ilta ja yötyölisät. Sekä työtirvallisuudesta riippumaan työntekijöille ja jatkaa koulutuksen arvostamisen heikentämistä ja halvekintaa sekä luoda maahan selkeäämi tasoeroja oppilaitosten välille, eikä niin kuin tähän asti on ollut että riippumatta siitä suoritatko opintosi paikassa X vai Y niin merkittävää eroa ei ole ollut toki painotus eroja on ollut mutta vastasiuudessa esmierkiskk paikassa X hammaslääkäriski valmistuvalta riittäsi jos osuu hammasporale poskeen kun aiemmin on saatettu toivoa, että osuuu ainakin läheiseen hampaaseen, jota on ollut tarkoitsi poraa. Insinööriopinnosisa nyt ei ole niin väljä erottaako desimaalin prosentista. Ja kaikki humanstis-yhteiskunnallis-valtiotieteellis onkin jo vuosia sitten haluttu leimata turhana (naisten)käien heiutteluna niin luulatavsti ne lakkautettaan hallitusken mielestä posta täysin turhina  ja tarpeettomian

Vierailija
17/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmäärää on lisätty sen verran, ettei jää aikaa nostaa kissaa pöydälle inhimillisen mitoituksen ja kunnollisen, asianmukaisen palkan puolesta. Orjameininki.

Vierailija
18/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vapaa tässä vapaassa maassa perustamaan vapaasti yrityksen, joka sitten vapaasti maksaa tälle palkkaa juur' niin paljon kuin perustaja päättää rahaa on. Se ettei Vilman Iinan tai Koskisen Kain yritys maksa muka tarpeeksi, niin kuka siellä pakottaa olemaan töissä?! Ei kait kukaan. Ihan itse voi oman yrityksen perustaa, niin ei tarvitse muita pihiksi parjata.

Onneksi nää menee nopeasti konkkaan 😂🤣. 

Vierailija
19/19 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: et ole yrittäjä?  Ja talouspuolen osaamisesi on luokkaa olematon.... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi