Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
881/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka päätti partnerin Excelissä?

Älä nyt kaikkea lukemaasi usko!

Vierailija
882/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua vastata? Sekin on vastaus.

Mitä kysyit ja missä? 

Voiko kaikki päättyä koska vain vai voiko toiseen ja hänen tunteisiinsa ja tahtoonsa luottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin jo hääpuvun, jota muokkaamalla olisin upea morsian. Nyt vaan kosimaan!

Vierailija
884/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pystynyt tekemään itselle suht ison elämänmuutoksen tänä vuonna. Liittyy vain itseeni mutta joka tapauksessa. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Hienoa! Itsekin olen muuttanut koko elämän ympäri pariin otteeseen, mutta mulla motivaatio on tullut pelkästään siitä itse muutoksesta, joka on ollut sitä mitä elämääni haluan. Mistä sulla? 

Terveydellisestä syystä.

Vierailija
885/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka päätti partnerin Excelissä?

Älä nyt kaikkea lukemaasi usko!

Miksei vois olla totta? Olen minäkin laatinut erilaisia plus/minus-listoja päätösteni tueksi kaikenlaisissa asioissa. Epäuskottavaa oli ainoastaan excelin väärinkirjoitus, kyllä jokainen sen säännöllinen käyttäjä nyt nimen sentään osaa. 

sivusta

Vierailija
886/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pystynyt tekemään itselle suht ison elämänmuutoksen tänä vuonna. Liittyy vain itseeni mutta joka tapauksessa. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Hienoa! Itsekin olen muuttanut koko elämän ympäri pariin otteeseen, mutta mulla motivaatio on tullut pelkästään siitä itse muutoksesta, joka on ollut sitä mitä elämääni haluan. Mistä sulla? 

Terveydellisestä syystä.

Vielä parempaa! Onneksi olkoon :)

Vierailija
887/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpuvut ovat kyllä aika kaukainen asia, mutta etsisin jonkin vintage puvun 60-70-luvuilta tai sitten jos talvella, laittaisin yhden asun, josta kaivattu kovasti tykkäsi.

Vierailija
888/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos huomaat jonkun tuttavasi välttelevän sinua ja juoksevan toiseen suuntaan jos näkee naamasi, niin kyse voi olla ihan vaan siitä, että olet mennyt puhumaan ankeuttajana siihen tyyliin kuin kesä olisi jo ohi. 

Vierailija
889/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kysyit ja missä? 

Voiko kaikki päättyä koska vain vai voiko toiseen ja hänen tunteisiinsa ja tahtoonsa luottaa?

Riippuu ihmisestä. Toinen voi poistua elämästä sanaakaan sanomatta. Tällainenkin on joskus koettu. Sivusta. 

Vierailija
890/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydellisestä syystä.

Vielä parempaa! Onneksi olkoon :)

Kiitos! 

Vierailija
891/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vintagepuvun

Vierailija
892/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kysyit ja missä? 

Täällä palstalla ja odottaa myös palstalla saavansa kaivatultaan myös vastauksen😅

Vierailija
893/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tajuan turhan selvästi.

Vierailija
894/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Pätee, kun asia koskee vain itseä. Kun se koskee hyvin monia muitakin ihmisiä ja hajottaa heidän elämiään perustavasti, asia on monisyisempi.

Selityksen makua. Monimutkaisempaa silloin tietenkin mutta ei mahdotonta ja jotain mihin tarvitsisi aivan ylettömästi vuosia käyttää. Sivullinen.

Vierailija
895/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin tänään näkeväni sut salilla, mutta et ollutkaan siellä. Sun kanssa on mukava olla ja jutella, oot kaikin puolin ihana nainen. Etunimesi alkaa M-kirjaimella.

Vierailija
896/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Pätee, kun asia koskee vain itseä. Kun se koskee hyvin monia muitakin ihmisiä ja hajottaa heidän elämiään perustavasti, asia on monisyisempi.

Selityksen makua. Monimutkaisempaa silloin tietenkin mutta ei mahdotonta ja jotain mihin tarvitsisi aivan ylettömästi vuosia käyttää. Sivullinen.

Vai niin. Kuinka monta vuotta olet itse asiaa pyöritellyt?

Vierailija
897/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mulle jäädä luu käteen.

Vierailija
898/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, mutte ei nii paljo että etenisi.

Tyyliinkö, että edetään hitaasti, eli ei ollenkaan?

Ei ollenkaan, sitähän tuo tarkoittaa!  -sivu

Vierailija
899/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis tapaamaan ja puhumaan, jos se sulle sopii. 

Vierailija
900/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero saatavilla.

Ketju on lukittu.