Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaikki loppua kuin seinään? Onko varmuutta jatkuvuudesta? Nämä huolettavat.
Tietysti voi. Tietenkään ei ole mitään varmuutta mistään. Jos sulla on mahdollisuus toimia itse niin toimi jo, älä odottele
Toimia miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaikki loppua kuin seinään? Onko varmuutta jatkuvuudesta? Nämä huolettavat.
Tietysti voi. Tietenkään ei ole mitään varmuutta mistään. Jos sulla on mahdollisuus toimia itse niin toimi jo, älä odottele
Toimia miten?
Mistä minä tiedän, siksi siellä luki että jos sulla on mahis niin käytä se. En mä sun tilannetta tunne
Koko viikon ollut lievää kaipausta, mutta tänään kaipaus iski kuin salama taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimia miten?
Mistä minä tiedän, siksi siellä luki että jos sulla on mahis niin käytä se. En mä sun tilannetta tunne
Viesti oli otsikon mukaisesti kaipaamalleni henkilölle. Ei pidä tarttua viesteihin, jotka eivät ilmiselvästi koske sinua.
Vierailija kirjoitti:
Koko viikon ollut lievää kaipausta, mutta tänään kaipaus iski kuin salama taivaalta.
Ketä kaipaat?
Tein exeliin analyysit kumman valitsen vakituiseksi partneriksi ja valinta kohdistui sinuun. Onneksiolkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten kyllä pidä saattaa toisenkaan osapuolen sellaiseen ahdinkoon tilanteita ja suhdetta, jossa toinen jo joutuu miettimään jopa eroratkaisua ja alkaa siitä puhumaan.
Keskustele sun suhteessa sen toisen kanssa jo ennen kuin olette eroaikeissa. Täällä avautuminen ei auta. Se toisen syyllistäminenkään ei auta. Keskustele avoimesti ja rakentavasti, ei niin, että vain toisessa on se kaikki vika. Jos et ole tyytyväinen, lähde.
Yleisesti ottaen kommenttina em.
Taidat tietää, että minä en sinua jätä. Tunteeni pysyvät. En enää tiedä, onko tämä tila molemminpuolinen. 🥺
Upeaa aurinkoista päivää musaystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
Taidat tietää, että minä en sinua jätä. Tunteeni pysyvät. En enää tiedä, onko tämä tila molemminpuolinen. 🥺
Kysyitkö irl? Täällä ei tiedä, kuka kysyy/vastaa. Siksi sivusta.
Kiinnostaa, mutte ei nii paljo että etenisi.
Vierailija kirjoitti:
Tein exeliin analyysit kumman valitsen vakituiseksi partneriksi ja valinta kohdistui sinuun. Onneksi olkoon.
Kiitos. Itsellä on käytössä Excel ja valintakin vielä kesken. Toivotaan, että päädyn sinuun!
Vierailija kirjoitti:
Tein exeliin analyysit kumman valitsen vakituiseksi partneriksi ja valinta kohdistui sinuun. Onneksiolkoon.
Millaisia asioita arvioit?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, mutte ei nii paljo että etenisi.
Tyyliinkö, että edetään hitaasti, eli ei ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa täällä heitellä hyvästejä ja huudella erovaroituksista. Ihan turhaa ilmoitella, miten MINÄ olen sitä mieltä, että MINUA on nyt kohdeltu huonosti ja SINÄ olet vastuussa. Jyrkästi ilmoitella, että MINÄ olen oikeassa ja luottamus on mennyt.
Menkäähän juttelemaan tällaiset asiat kasvokkain. Turha huudella täällä näistä ilman vastapuolta. Täällä rääpiminen on vain itsekästä ja epäluotettavaa. Ei osoita minkäänlaista arvostusta toista osapuolta kohtaan!
Olet anonyymipalstalla 5,5 miljoonan ihmisen maassa...
Täällä nämä anonyymit riitelevät keskenään, kun "sinä loukkasit" "ei vaan mulle valehtelit". Mitä järkeä riidellä ja jankata? Keskustelkaa sen
Jos ei ole mitään aukikeskusteltavaa, niin miksi kirjoittaa palstallekkaan. Ihan turhaa.
Omena kukkii vain hetken. Syksyllä korjataan sato, ja jos hedelmät ovat talviomenia, niillä pitää pärjätä kylmän läpi. Omenat täytyy kuitenkin säilöä hyvin, kääriä paperiin ja pitää sopivassa lämpötilassa. Jos ne ovat säilyneet hyvin, omenia nautitaan hiljalleen talven pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Omena kukkii vain hetken. Syksyllä korjataan sato, ja jos hedelmät ovat talviomenia, niillä pitää pärjätä kylmän läpi. Omenat täytyy kuitenkin säilöä hyvin, kääriä paperiin ja pitää sopivassa lämpötilassa. Jos ne ovat säilyneet hyvin, omenia nautitaan hiljalleen talven pimeydessä.
Mä ostan yleensä kaupasta vaan.
Vierailija kirjoitti:
*exceliin
En tykkää vuoristoradoista. Tykkään rauhallisesta soutuvenekyydistä. Mistä sinä tykkäät?
Olen elämässä oppinut, että niin kauan ei ole mitään ennen kuin asia on kasvotusten keskusteltu ja yhdessä sovittu. Omat sydänsuruni joskus läpikäyneenä sivusta totean.