Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
861/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää vuoristoradoista. Tykkään rauhallisesta soutuvenekyydistä. Mistä sinä tykkäät?

Lentokoneista

Vierailija
862/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa täällä heitellä hyvästejä ja huudella erovaroituksista. Ihan turhaa ilmoitella, miten MINÄ olen sitä mieltä, että MINUA on nyt kohdeltu huonosti ja SINÄ olet vastuussa. Jyrkästi ilmoitella, että MINÄ olen oikeassa ja luottamus on mennyt. 

Menkäähän juttelemaan tällaiset asiat kasvokkain. Turha huudella täällä näistä ilman vastapuolta. Täällä rääpiminen on vain itsekästä ja epäluotettavaa. Ei osoita minkäänlaista arvostusta toista osapuolta kohtaan!

Olet anonyymipalstalla 5,5 miljoonan ihmisen maassa...

Täällä nämä anonyymit riitelevät keskenään, kun "sinä loukkasit" "ei vaan mulle valehtelit". Mi

Jos ei ole mitään aukikeskusteltavaa, niin miksi kirjoittaa palstallekkaan. Ihan turhaa. 

Toiset eivät toimi samoista syistä kuin sinä toimit ja mikä on turhaa sinulle, ei ole turhaa kaikille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri illutsiooni.

Vierailija
864/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omena kukkii vain hetken. Syksyllä korjataan sato, ja jos hedelmät ovat talviomenia, niillä pitää pärjätä kylmän läpi. Omenat täytyy kuitenkin säilöä hyvin, kääriä paperiin ja pitää sopivassa lämpötilassa. Jos ne ovat säilyneet hyvin, omenia nautitaan hiljalleen talven pimeydessä.

Kukinnan ihanuus, vaikka kestääkin vain hetken aikaa, voi täyttää sydämen ihanuudellaan koko vuoden, kovimmat pakkasetkin.

Vierailija
865/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää vuoristoradoista. Tykkään rauhallisesta soutuvenekyydistä. Mistä sinä tykkäät?

Ralliautoista, kilpa-autoista, formulasta, kovan vauhdin pyöräilystä, vuoristoradoista. sekä myöskin soutuveneilystä auringonlaskun ja auringonnousun aikaan. Purjeveneilystä kirkkaalla kesäisellä auringonpaisteella sekä hiljalleen lipovasta kajakkimelonnasta.

Vierailija
866/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omena kukkii vain hetken. Syksyllä korjataan sato, ja jos hedelmät ovat talviomenia, niillä pitää pärjätä kylmän läpi. Omenat täytyy kuitenkin säilöä hyvin, kääriä paperiin ja pitää sopivassa lämpötilassa. Jos ne ovat säilyneet hyvin, omenia nautitaan hiljalleen talven pimeydessä.

Kukinnan ihanuus, vaikka kestääkin vain hetken aikaa, voi täyttää sydämen ihanuudellaan koko vuoden, kovimmat pakkasetkin.

💗 Kaipaan kevättä ja sen aikaista heleyttä.

Vierailija
867/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua vastata? Sekin on vastaus.

Vierailija
868/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka päätti partnerin Excelissä?

Vierailija
869/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pystynyt tekemään itselle suht ison elämänmuutoksen tänä vuonna. Liittyy vain itseeni mutta joka tapauksessa. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Vierailija
870/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ikuisuuteen.

Vierailija
871/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet öinen utu järven pinnalla.

Vierailija
872/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pystynyt tekemään itselle suht ison elämänmuutoksen tänä vuonna. Liittyy vain itseeni mutta joka tapauksessa. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Sinäpä sen sanoit. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Vierailija
873/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo motivaatiota mihinkään. Yritän säilyä hengissä, mutta en oikeastaan enää tiedä, miksi. Ehkä en jaksa kauaa sitäkään.

Vierailija
874/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit. Kun motivaatio on tarpeeksi suuri, mahdottomasta tulee mahdollista.

Pätee, kun asia koskee vain itseä. Kun se koskee hyvin monia muitakin ihmisiä ja hajottaa heidän elämiään perustavasti, asia on monisyisempi.

Vierailija
875/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💗 Kaipaan kevättä ja sen aikaista heleyttä.

Aivan helvetinn masentavaa ajatellakin miten pitkä kylmä kausi taas tulossa. Siksi en haluakaan sitä ajatella ja välttelen ihmisiä jotka puhuvat syksystä jo nyt. Siis ignoraan kesällä kaikki sellaset tyypit.

Tykkään kyllä syksystä ja talvistakin, mutta kylmä kausi vain on liian pitkä. Aivan tuhottoman loputtoman pitkä. Syksy ja talvi voisi kestää 4kk, kevät kuukauden ja sitten loppuvuosi eli 7kk kesää. 

Vierailija
876/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo motivaatiota mihinkään. Yritän säilyä hengissä, mutta en oikeastaan enää tiedä, miksi. Ehkä en jaksa kauaa sitäkään.

En minäkään. Mutta koetetaan jaksaa, vaikka sitten toisten takia. Itse en voi aiheuttaa niin suurta tuskaa läheisille, (joita on paljon). Voimia sinulle! 💗

Vierailija
877/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo ei ole vastaus ja ei ole ikinä olemaankaan. Enkä puhu satunnaisista tai tuntemattomista ihmisistä.

Sivu

Vierailija
878/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama.

Sivu

Vierailija
879/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kysyit ja missä? 

Vierailija
880/55805 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Itsekin olen muuttanut koko elämän ympäri pariin otteeseen, mutta mulla motivaatio on tullut pelkästään siitä itse muutoksesta, joka on ollut sitä mitä elämääni haluan. Mistä sulla? 

Ketju on lukittu.