Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tuo samaan hissiin joutuminen oli vielä silleen mun tuuria, että yritin paeta sillä hissillä :D Olin menossa muualle mutta huomasin hänen kävelevän sieltä kauempaa ja olisin joutunut kävelemään häntä vastaan ison tyhjän tilan läpi, joten käännyin samantien ja menin nurkan takana olevaan hissiin, luulin päässeeni kuumottavasta tilanteesta ja just ennen kuin hissin ovi sulkeutui, kuului tömähdys ja käsi tuli sieltä hissin raosta jotta ovi avautui uudelleen ja olin että PERSE. Sitten vaan seisoin tyynenä siinä hissin seinää vasten ja hän tuli siihen viereen seisomaan, käsivarret osui ja myllersi ihan sairaasti sisällä kehossa ja olin vaan kuin en olisikaan, ja sitten panostin tietty siihen etten vaan kompastele tai jotain kun lähden siitä, niin tein sellasen ehkä semisti liian agenttimaisen suhahduksen pois ja täysillä kulman taakse xD
Aika näyttää mikä on pysyvää ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin kiva nähdä sua pitkästä aikaa!
Mikä on pitkä aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän halusin lähettää tänne.
Biisin nimi on sanal.
Hengästyttää 😮💨😮💨😮💨
Eikö?
Jos tykkäät leipoa, voisin nuolla sun nuolijan.
Onneksi ei törmätty vielä silloin. Sen jälkeen monet myrskyt ovat laantuneet.
En halua kumppania, heitä ollut jo riittämiin. Haluan ystävän kenen kanssa halailla.
Vierailija kirjoitti:
En halua kumppania, heitä ollut jo riittämiin. Haluan ystävän kenen kanssa halailla.
Siinäkin aina se rakastumisen riski ja liian monet ihmiset haluavat enemmän rakastuessaan.
Rakastuminen ei ole riski, se on elämää. Voi sattua kenelle tahansa. Muita ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei törmätty vielä silloin. Sen jälkeen monet myrskyt ovat laantuneet.
Sama kai itsellä. Varmaan jos olisi tavattu olisin tahallani pyristellyt karkuun suhteesta - niinkuin tuolloin pyristelin monista suhteista pilaten ne aivan itse. Oon miettinyt sitä kun olet niin tasaisen oloinen, että johtuuko se siitä että oot myös käynyt läpi ne myrskyt vai siitä että niitä ei ole ikinä edes ollut.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen ei ole riski, se on elämää. Voi sattua kenelle tahansa. Muita ei voi omistaa.
Rakastuminen on riski, jos ei halua kumppania ja se toinen rakastuu ja haluaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät leipoa, voisin nuolla sun nuolijan.
Sopii. Tuu niin leivotaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ruma sana. Kaipaus soi kauniimpana.
Myrskyjä on ollut, mutta elämä on ohjannut menemään niiden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän halusin lähettää tänne.
Biisin nimi on sanal.
Hän ei koskaan halunnut esiintyä livenä ja ehkä siksikin siksi äärimmäisen mielenkiintoinen ja paras!
Mutta nyt annoin teille biisin josta itse pidän.
Erikoinen kuten itsekkin olen.
Kun rakkaus on läsnä, ei ole kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on riski, jos ei halua kumppania ja se toinen rakastuu ja haluaa enemmän.
Rakkaus edes sanana ei sovi tuohon kuvioon. Sitähän ei ole alunperinkään.
Ehkä jonkinlainen halutus, kaveruus, seura, mielenkiinto tai panetus.
Kaipaan sinua.