Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani luulen, että kaivatun kanssa olisi hauskaa ehkä päivän, pari. Seksikemiamme kiinnostaisi testata. Luulen, että dumppaisin hänet aika pian. Kuulostaa sarkastiselta kommentilta, mutta ei ole. Mielessä olen luonut hänestä jotakin aivan muuta, mitä hän tuskin on.
Aika karua. Toivottavasti kaivattuni ei puhu näin eikä puhukaan.
Vierailija kirjoitti:
Risteily vai kylpylä ja miksi?
Ei kumpikaan. Tulee korvista ulos nämä turhakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mökillä viikonloppuna, olen sua vain noin 30 kilsan päässä.
Missä päin maata?
Eteläinen Suomi.
Minäkin mutta p-suomen lähellä. Noin 30km päässä jos merelle päin olet menossa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on parempikin jättää kaipauksen asteelle ihmiset, jotka suunnittelee dumppaavansa. Tosirakkaus kestää loputtomiin.
Niin, en ole ottamassakaan häntä. Eikä hänkään varmaan ole ihan tuosta vain otettavissa. Siksi onkin ollut kaipausasteella.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on parempikin jättää kaipauksen asteelle ihmiset, jotka suunnittelee dumppaavansa. Tosirakkaus kestää loputtomiin.
Tosirakkaus - kaipausketju
Voit valita toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en ole ottamassakaan häntä. Eikä hänkään varmaan ole ihan tuosta vain otettavissa. Siksi onkin ollut kaipausasteella.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risteily. Todellakaan mene samaan altaaseen lillumaan vieraitten perseenreikien kanssa
Sitä varten siinä vedessä on klooria. On muuten yleensä puhtaampaa se vesi, kuin sun kodin ovenkahvat.
Mitä sitten? En silti mene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Emt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlat on tekosyy dokaa.
Ilman juhlia ois jääny kaivattukin kohtaamatta..
Parhaat muistot entisestä kaivatusta liittyvät erääseen juhlaan viime vuonna. Sivusta.
Kenenkään läsnäolo, sanat, ääni, katse, tuoksu - ei tunnu niin hyvältä kuin sinun.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani luulen, että kaivatun kanssa olisi hauskaa ehkä päivän, pari. Seksikemiamme kiinnostaisi testata. Luulen, että dumppaisin hänet aika pian. Kuulostaa sarkastiselta kommentilta, mutta ei ole. Mielessä olen luonut hänestä jotakin aivan muuta, mitä hän tuskin on.
Aika rumasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään läsnäolo, sanat, ääni, katse, tuoksu - ei tunnu niin hyvältä kuin sinun.
Miltä tuoksuu?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risteily. Todellakaan mene samaan altaaseen lillumaan vieraitten perseenreikien kanssa
Sitä varten siinä vedessä on klooria. On muuten yleensä puhtaampaa se vesi, kuin sun kodin ovenkahvat.
Mitenhän sulta seksi sujuu. Pimeässä ja peiton alla, ettei oma reikä näy toiselle?
Onko sulla kaikki ihan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sut dumppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut yleisessä käytössä olevia istuimia, tuoleja jne. Etenkin kankaisia. Millaista pihi, pehi ja pahi eritettä niihin mahtaa etenkin kesäisin tulla.
En, vastasin vain kyselyyn. Vastaa sinäkin ihan omasta puolestasi vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliiton tarkoituksena on perheen perustaminen siihen kuuluvien yhteiseksi parhaaksi ja yhteiskunnan säilymiseksi. Avioliitto on tarkoitettu pysyväksi, jotta perheen jäsenet voisivat yhdessä luoda onnellisen kodin.
Näiden todistajien läsnä ollessa kysyn Teiltä [vihittävän nimi]: Tahdotteko ottaa tämän [vihittävän nimi] aviopuolisoksenne rakastaaksenne häntä myötä- ja vastoinkäymisissä?
Vastaus: Tahdon.
Näiden todistajien läsnä ollessa kysyn Teiltä [vihittävän nimi]: Tahdotteko ottaa tämän [vihittävän nimi] aviopuolisoksenne rakastaaksenne häntä myötä- ja vastoinkäymisissä?
Vastaus: Tahdon.
Vastattuanne näin kumpikin kohdaltanne myöntävästi Teille tehtyyn kysymykseen, totean Teidät aviopuolisoiksi.
röyh, onks tää nyt se ensitreffit narkkarilla?
Ei, se on muistutus avioliiton tarkoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän sulta seksi sujuu. Pimeässä ja peiton alla, ettei oma reikä näy toiselle?
Onko sulla kaikki ihan hyvin?
On, mutta ihmettelen miten vaikeaa elämä on, kun miettii toisten perseenreikiä. Et parempaa tekemistä ole keksinyt?
Lopeta trolli jo tuo jankutus. Sivu.