Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Juhlat on tekosyy dokaa.
Ilman juhlia ois jääny kaivattukin kohtaamatta..
Vierailija kirjoitti:
Juhlat on tekosyy dokaa.
Tämä on yksi syy miksi en oikein tykkää suomalaisista. Mutta ei oteta tästä ohisviestistä jankkausaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Juhlitko/juhliiko kaivattusi venetsialaisia?
🔺juu
🔻ei/tuskinOn tosi jännää, että tännekin pitää tuoda lisää näitä kissanristiäisiä.
Niinpä, hirveää kun ihmiset juhlii. Pitäis pysyä vaan kotona yksin kaipausketjussa itkemässä
Kyllä suomalainen keksii syyn juhlalle kuin juhlalle. Ilmeisesti et ymmärtänyt pointtia, mutta täällähän sinäkin itket, kun ei ole juhlia torstai-iltana.
Mä mitään itke ja mulla on töitä huomenna, joten mitä mä juhlilla torstaina? :D
Aivan, eli sun juhliminen tarkoittaa dokaamista.
Vierailija kirjoitti:
Juhlat on tekosyy dokaa.
Toisille kyllä, mutta minä olen syntymähumalassa.
Parasta juhlaa on yleensä olla omissa oloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Parasta juhlaa on yleensä olla omissa oloissaan.
Luulen, että kaivatun kanssa olisi myös parasta olla.
Taidan olla avohoitopotilas ilman lääkäriä.
Riippuu säästä juhlinko venetsialaisia vai en. Jos sataa en juhli. Ihan yksin mökillä vietän. Kokkotarpeet on valmiina ja kai se palaa tai savuaa riippuen sateista😆
Vierailija kirjoitti:
No?
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta murehdi. Hullulla on aina hauskempaa!
Risteily vai kylpylä ja miksi?
Minä puolestani luulen, että kaivatun kanssa olisi hauskaa ehkä päivän, pari. Seksikemiamme kiinnostaisi testata. Luulen, että dumppaisin hänet aika pian. Kuulostaa sarkastiselta kommentilta, mutta ei ole. Mielessä olen luonut hänestä jotakin aivan muuta, mitä hän tuskin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Juhlitko/juhliiko kaivattusi venetsialaisia?
🔺juu
🔻ei/tuskinOn tosi jännää, että tännekin pitää tuoda lisää näitä kissanristiäisiä.
Niinpä, hirveää kun ihmiset juhlii. Pitäis pysyä vaan kotona yksin kaipausketjussa itkemässä
Kyllä suomalainen keksii syyn juhlalle kuin juhlalle. Ilmeisesti et ymmärtänyt pointtia, mutta täällähän sinäkin itket, kun ei ole juhlia torstai-iltana.
Mä mitään itke ja mulla on töitä huomenna, joten mitä mä juhlilla torstaina? :D
Aivan, eli sun juhliminen tarkoittaa dokaamista.
Ei, vaan valvomista. Sulle ilmeisesti jankkaamista ja riidanhaastamista kaipausketjussa?
Kaikesta voi puhua. Rosot eivät poista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani luulen, että kaivatun kanssa olisi hauskaa ehkä päivän, pari. Seksikemiamme kiinnostaisi testata. Luulen, että dumppaisin hänet aika pian. Kuulostaa sarkastiselta kommentilta, mutta ei ole. Mielessä olen luonut hänestä jotakin aivan muuta, mitä hän tuskin on.
Hah, tätä en voi omia, koska minua ei kukaan koskaan dumppaa ensimmäisen kahden vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kummastakaan en tykkää. Risteily saastuttavaa ja örveltävää. Kylpylä, ei niissäkään mitään ihmeempää. Jotakin eksoottisempaa minulle, kiitos. No ok, noista vaihtoehdoista kylpylä ehdottomasti mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Risteily. Todellakaan mene samaan altaaseen lillumaan vieraitten perseenreikien kanssa
Kerro minusta jotain.