Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi maalainen, urbaani kaupunkilainen vai enemmän keskikokoisen pikkukaupungin suosija?
Vaihdellen maalainen tai pikkukaupungin ihminen, en osaa helpolla kuvitella urbaaniin suurkaupunkiin.
Ikävään auttaa myös kaivatun kirjoittamat viestit. Itse otan talteen ja luen välillä. Ne ovat ihania.
Pitääkö mammoille ostaa pommeja?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi maalainen, urbaani kaupunkilainen vai enemmän keskikokoisen pikkukaupungin suosija?
Tällä hetkellä asuu maalla, mutta ei hän ole mitenkään rajoittunut sen suhteen. Pärjää ja viihtyy missä vain. Hän on maapallolainen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävään auttaa myös kaivatun kirjoittamat viestit. Itse otan talteen ja luen välillä. Ne ovat ihania.
Ei ole yhtäkään tallessa. Niistä ei kyllä muutenkaan olisi mitään hyötyä. Olisivat tyyliin okei.
Vierailija kirjoitti:
Täysin urbaani, mutta kyllä minä hänestä niin metsäläisen teen. Tuntuu olevan jo hohtimissani.
Siihen asti kunnes teet aloitteen, nautin toisten, kauniiden naisten seurasta.
Saat haavani esiin. Koska sinä osaat ommella ne.
Nuku hyvin.
Jos saisin lähetettyä sinulle kaiken sen, mitä sydämessäni kannan, tuntisit sen painon, miten vahvoja tuntemuksia aiheutat, ja sen keveyden, millaista iloa olemassaolosi ja rakkautesi tuo. Kauniita unia, kultani.
Pari päivää sitten lueskelin kaivatun kirjoittamia vistejä. Tuntui hassulta, että joku on joskus kirjoittanut mulle niin hauskasti.
Aavalla merellä on kaunis paikka.
Vierailija kirjoitti:
Saat haavani esiin. Koska sinä osaat ommella ne.
Nuku hyvin.
💗
Haluaisin löytöretkeillä maailmankaikkeudessa. Etsiä uusia maailmoja. Mielellään kaivatun kanssa. Ehkä perustaa jonnekin uusi sivilisaatio. Harmi, että tuli synnyttyä tuhat vuotta etuajassa tai myöhässä. Just tähän tylsään väliin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ollenkaan. Lähiön kasvatteja.
Itse olen hyvin kaupunkilaistunut maajussi, jota ei edes junalla olis voinut tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään läsnäolo, sanat, ääni, katse, tuoksu - ei tunnu niin hyvältä kuin sinun.
Lisään kosketuksen omasta puolesta. Tuskin sulle kuitenkaan.
Näiden takia "omakin" yhä pyörii mielessä. Gn.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Nauti pois, koko loppu elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta kuin pistää paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aavalla merellä on kaunis paikka.
Miten se on mahdollista
Urbaani