Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt tehdä luopumistyötä mutta vaikeaa on. Hyvin vaikeaa.. Sinusta ei kuulu ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vähemmän uskon että mitään koskaan tapahtuu meidän välillä. Yritän taistella etten vajoaisi kokonaan synkkyyteen ja menettäisi toimintakykyäni. On vain pakko jaksaa.
Kenen yhteydenottoa ootellaan ja ootko ite ottanu yhteyttä jo?
Miehen joka ei varmasti ota yhteyttä. Pitäisi unohtaa mutta ei pysty
Vierailija kirjoitti:
Ei olla hetkeen nähty eikä kuultu. Haluaisin kyllä.
Kenen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja seuraavalla kerralla aion ehdottaa seksiä. Miten reagoisit? Olen harkinnut tätä pitkään.
Varmaan riippuu siitä miten sä ehdotat sitä. Eri
Sannalle terveisiä. Muista että jokaisen naisen käsilaukussa täytyy olla aina mukana banaania ja suklaata. Nälkä voi yllättää milloin tahansa. Ja pankkikortti mukaan. Pitkällä juoksulla huoltoasemalta saa kahvia, voi käydä kusella ja paskalla sekä autossa voi levähtää tai ottaa pieniä nokosia parkkiksella tai levähdyspaikalla. Väsyneenä voi jättää matkan väliin tai käyttää julkisia jos ei saa kuskia. Edelleenkin ilman koronavirusta tai rokotuksia. Laskut on maksettu omalta tililtä omilla rahoilla, valtio kiittää ja kuittaa. Työttömän on kuitenkin saatava asumisen kulut katettua joten asumistuki sekä työttömyyskorvaus ovat ehdottomat. Asiat ovat koko ajan hoidossa kuten olen itsekin. Faijalta terveisiä, pidä itsesi ihmisenä. Rakastan sinua. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin ja seuraavalla kerralla aion ehdottaa seksiä. Miten reagoisit? Olen harkinnut tätä pitkään.
Jos olette jo muutenkin pitkällä niin mikä ettei, muuten tosiaan pelkästään vain rohkee veto. Sivu
Viestit vielä lukematta, jatketaan plussalla 12 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen sun silmiä, katsettasi.
Milloin viimeksi? Huhti-23?
Sivusta- Maalis-24
Vierailija kirjoitti:
Milloin näit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi? Huhti-23?
Eilen, kahvitauolla.
Hyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Alan olla vasta nyt valmis parisuhdemarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän väliin.
Harmi
Luulin, että olet vakaa kuin kallio ja että sinuun voisi turvata, olkaasi nojata ja rakastaa loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Muruloi puuhaa?😚
Ajattelee sinua!🤗