Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Yhtenä päivänä olet aivan pauloissa ja lupailet vaikka mitä ja seuraavana taas päinvastaista. Miten tunteet voivat heittelehtiä noin? Mieti, mitä illalla puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Viheliäisen harhalandia, kun ei taas yhtään tiedä, kuka puhuu tai oletko sinä möksähtänyt mulle.
Tänään olis kaivattu saanut hyvät harhat jonkun ihan muun heitosta. Huvitti, kun teki mieli mennä heittämään perään tää klassinen kuinka ei ollut multa, mutta en sitten kirjoittanut sitä, koska on tosiaan niin turha kommentti ja lisäks ei edes olis väliä, jos kaivattu luulis että oli multa. Eikä se tietenkään täällä edes käy.
Mutta miten se olikaan niin osuva heitto!
😅
Iltapusu ruotsinkieliselle opettajanaiselle Helsinkiin 😘 Nähdään maanantaina
Jos rakastaa, ei tarvitse uhkailla, että ottaakin seuraavan, joka inspiroi. Olisiko sinusta sellainen kivaa? Suuttuisit vastaavasta loppuiäksesi ja saisin kuulla kunniani. Minuakaan ei tarvitse heitellä sinne tänne, olen ihminen.
Joka rakastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa, ei tee rakkautta ehdolliseksi. Jos rakastaa, ei uhkaile jättämisellä. Jos rakastaa, voi luottaa, että rakkaus ei lakkaa.
Mutta kun täällä vasta virtuaalisesti kaivataan 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kupposet kahvia
mukavaa jutustelua
säihkyvät silmäsi
kaunis hymysi
sinua vain ihailen
mitään muuta huomaa en
kädestä kiinni pitäen
sun seurastasi nauttien
on hyvä olla näin
kanssasi lähekkäin
ujosti huulet vastakkain
toistaiseksi haaveissa vain
ujo, rujo, vatsakas minä
ajatuksissani olet aina SINÄ 🌹
Hyvää yötä sinä vatsakas! Hellästi vatsaasi taputtaen, sut unten maille saattelen.
Kiitos! Hyvää yötä sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Rakastatko sä mua?
Riippuu kuka ja kenelle
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus voi jatkua, vaikka yhteinen matka ei jatkuisi.
Olisi kivuliasta rakkautta sellainen, jos ei koskaan näkisi. Kyllä sitä haluaisi olla lähellä rakastamaansa henkilöä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen sun silmiä, katsettasi.
Milloin viimeksi? Huhti-23?
Meillä olisi paljon samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Enemmän tekemistä kuin vapaa-aikaa. Sivusta.