Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää yötä. Nuku kauniisiin uniin 💕
Sinulle hellän lämpöisiä ajatuksia, halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘🤗
Kiitos. Aikamoinen ikävä on 🤗🤗😘😘
Olis kiva nähdä sut. Nuku hyvin kulta 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkin yhteinen sävel, mutta kun maailma kohisee, aina sitä ei kuule kirkkaasti.
Hanki kuulolaite
Tykkäisitkö itse tuollaisesta puhetavasta?
Sellaisessa olen elänyt ja siihen tottunut.
Osaan minäkin, mutta en halua olla sulle ilkeä. Sinulle haluan puhua nätisti.
Jos rakastaa, ei tee rakkautta ehdolliseksi. Jos rakastaa, ei uhkaile jättämisellä. Jos rakastaa, voi luottaa, että rakkaus ei lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kerrasta poikki
Miten kerrasta poikki?
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tehtäisiin viikonloppuisin? Mulla ei ole sukua tai läheisiä, joilla vierailla.
Tää ei ole mulle, mutta kyllähän sitä aina tekemistä keksii kun on seuraa.
Voitko kertoa ajatuksenjuoksusi, miten päädyit taas tuohon tunnetilaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tehtäisiin viikonloppuisin? Mulla ei ole sukua tai läheisiä, joilla vierailla.
Miks pitäiskään kenelläkään vierailla? Me vietettäisi vapaapäivinä pitkiä aamuja ja suunniteltaisi jotakin kivaa yhteistä tekemistä päivälle ja illalle. Mitä vaan piknikistä ja kävelystä museoon tai leffaan tai keikalle. Kyllähän sitä nyt tekemistä riittää enemmän kuin ehtii tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on taas jättämässä ja kenet?
Ei mitään sellaista. Terve muistutus, että eivät ne tunteet useinkaan menee yksi yhteen. Ei edes kaverisuhteissa. Kyllä samanmoiset toisensa löytävät ja pitävät yhtä
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäiskään kenelläkään vierailla? Me vietettäisi vapaapäivinä pitkiä aamuja ja suunniteltaisi jotakin kivaa yhteistä tekemistä päivälle ja illalle. Mitä vaan piknikistä ja kävelystä museoon tai leffaan tai keikalle. Kyllähän sitä nyt tekemistä riittää enemmän kuin ehtii tehdä.
Tämä ei ole mukavaa. Tämä on yhtä helvettiä. Ei näitä asioita hoideta näin. Miksi teet tätä mulle jatkuvasti?
Kaipaan ruskeasilmäistä naista, mutta useimmiten kaipausviesteissäni en viittaa tähän tuntomerkkiin ja täällä on muitakin suklaasilmien kaipaajia. Muutaman kerran on ollut niitä katsekontakteja läheltä ja pitkään, jotka laittaa sukat ja kalsarit pyörimään jaloissa päiväkausiksi. Sellaisia liian pitkiä ollakseen normaalissa kanssakäymisessä ei-kiusallisia, mutta jotka eivät ole tuntuneet lainkaan kiusallisilta kummastakaan. Sellaisia koeluontoisia katseita, että jaksaisikohan tuota ihmistä katsella silmiin vaikkapa lopun elämää ja nähdä niistä kaiken tärkeän. Tutkivia ja yhteyttä hakevia. Omalta osaltani testitulos on ollut kirkkaasti positiivinen. T. sininen.
Vierailija kirjoitti:
kupposet kahvia
mukavaa jutustelua
säihkyvät silmäsi
kaunis hymysi
sinua vain ihailen
mitään muuta huomaa en
kädestä kiinni pitäen
sun seurastasi nauttien
on hyvä olla näin
kanssasi lähekkäin
ujosti huulet vastakkain
toistaiseksi haaveissa vain
ujo, rujo, vatsakas minä
ajatuksissani olet aina SINÄ 🌹
Hyvää yötä sinä vatsakas! Hellästi vatsaasi taputtaen, sut unten maille saattelen.
N.100m välimatkaa, uiui.