Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Lempi, kaipaan.
Minä sinua. Illan olit taas mielessä. Mikä tässä on pielessä? 🙃
Sama kuin viime kerralla. Käännät selän kun lähden. Eipä se enää edes hetkauta. Tiedät, että meillä oli aika intensiivisiä katseita parin vuoden ajan. Sinulle se oli ehkä vain jotain hupia,minä ihastuin. Jos tiedän jonkun olevan varattu, niin en todellakaan näytä tunteitani tai tee mitään eli ei tarvitse sentään selkää kääntää vai onko noin selvään välttelyyn joku syy? Et uskalla enää katsoa, etten kuvittelisi mitään? No ne kuvitelmat karisi jo monta kuukautta sitten eikä takaisin palaa.
Oon vähän hämmentynyt. Missä vaiheessa sä oot ehtinyt erota, jos sulla jo uusi seuralainen. Aika nuori, jos on sama minkä yksi päivä bongasin samaan paikkaan seuraa etsimästä. No ymmärrän miksi mun kanssa ystävystyminen on lakannut kiinnostamasta. Toisaalta, taidetaan me loppujen lopuksi olla niin erilaisia ihmisiä, ettei siitä ystävyydestä ois tullut oikeasti mitään. Ollaan vain kuviteltu toisemme jotenkin samanlaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä toivot mun unohtavan, eiks ni?
No sä et halunnut edes jutella, kun sitä kauan sitten ehdotin. Olin ihan tosissani, rakas.
Mun kaivattu ei oo juttelua ehdottanut.
Toivon hänen unohtavan puolet, mitä oon täällä tunnustanut. Loppupuoliskon hän voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
En usko siinä mielessä manipulaatioon, ehkä jonkinlainen puolustusreaktio.
Minä puolestani uskon siihen, että klassiset temput ei toimi kahta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoja silmäpareja perseessä kii. Tykkäsin ilmaisusta ;) ;) ;)
Miten mä vihaankaan porukkaa, joka roikkuu ihan perseessä, kun ajaa. Joo, ei tuu nyt enempää viestiä. Huh, taas mennyt ihan levottomaksi.
Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen opettajakollega 💕
Sulle yötoivotuksen laitan vaikken tiedä käytkö täällä vai onko kaikki harhaa vaan tai välitätkö edes pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi, kaipaan.
Mitä Lempillä päällään tänään?
En kerro.
Ok. Oliko ponnari?
Ei yllä ponnarille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Sinä mun ajatuksissa, aina vaan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kiitos tuesta täältä jostain. <3
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuesta täältä jostain. <3
Millainen tuki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua sulle, mutta pelkään sun jäätyvän taas. En halua, että sua ahdistaa.
En jäätynyt ahdistuksen vuoksi vaan koska sä näit mut ja tunsit mua enemmän , enkä tiennyt oikein mitä päin olla :/
Joo, aina sama, silloin ja nyt. Ja kyl toi ahdistavalta tuntuu, ymmärrän. :(
Vierailija kirjoitti:
Ingnooraaminen on henkistä väkivaltaa.
Ootko koskaan koittanut laittaa irl viestiä. Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempi, kaipaan.
Mitä Lempillä päällään tänään?
En kerro.
Ok. Oliko ponnari?
Ei yllä ponnarille.
Sun vai hänen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie mut M***a mukanas. En kestä totuutta enkä elämää.
Tämän rehellisempää ja syväluotavaa kommenttia tuskin voi tulla. Kiitos. Pätenee minuunkin.
Se oli naiselta naiselle
Hyvä ja rehellinen tulkinta joka tapauksessa.
Jossain vaiheessa ilmoitin siirtyneeni kaksplussalle, mutta en oo näköjään käynyt siellä nyt sitten yli 20 päivään. Tajusin kun puhelin ilmoitti piilottaneensa välilehden, jota en ole käyttänyt yli 20 päivään. Kaksplussan terveisketjuhan se oli. Mitenhän se näin. Entä jos sinä ootkin käynyt siellä ja minä täällä. Pahoittelut.
Ok. Oliko ponnari?