Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hei herkkunen. Oot niin ärsyttävä 🙃
Vierailija kirjoitti:
Hei herkkunen. Oot niin ärsyttävä 🙃
Niin oon ja tuun aina olemaan, mulla ei oli mitään syytä olla mikään imelä ihanuus enää ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tehhään vaikka niin, että viestitellään vielä lisää sydämin ja tunnevuodoin. Siitä voitais tehdä luonteva siirtymä tapaamiseen. Ihan keskenään. Voitaishan me nähdä ilman sitä muuta härdelliä ympärillä tai satumaisen satunnaista yhteentörmäystä jossain randompaikassa X, silleen kuten tavallisesti ihmiset toisiaan tapaa, kun sitä haluavat. Katsotaan, keskustellaan, tutkitaan. Ratkaistaan tää arvoitus. Nostetaan kissa pöydälle ja annetaan sille suukko ja silitys. Annetaan kissan ratkaista.
Oot suloinen veturinkuljettaja, mahduttaisko me samaan junaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehhään vaikka niin, että viestitellään vielä lisää sydämin ja tunnevuodoin. Siitä voitais tehdä luonteva siirtymä tapaamiseen. Ihan keskenään. Voitaishan me nähdä ilman sitä muuta härdelliä ympärillä tai satumaisen satunnaista yhteentörmäystä jossain randompaikassa X, silleen kuten tavallisesti ihmiset toisiaan tapaa, kun sitä haluavat. Katsotaan, keskustellaan, tutkitaan. Ratkaistaan tää arvoitus. Nostetaan kissa pöydälle ja annetaan sille suukko ja silitys. Annetaan kissan ratkaista.
Oot suloinen veturinkuljettaja, mahduttaisko me samaan junaan?
Juuri mietin, että se juna tais mennä jo.
Oon 98 % varma että oot täällä (ainakin välillä), mutta oon epävarma ketä kaipaat. Ja mites se sun parisuhde, kunnossa vai niin sun näin vai ohi?
Ajattelin olla kommentoimatta, mutta en voinut, kun tuo kisu-viesti oli niin överi-ihana.
No niin, ratkaisu suusta alas. Voi olla että ei ajatus enää juokse, näillä mennään. Palataan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ketä kaipaat kivalla tunnisteella
Maailman ihaninta naista. Kirjoitin hänelle ig-viestiin 29.6.-23 "Kauniit kukkaset ja vielä kauniimpi sinä 💐"
Vierailija kirjoitti:
Oon 98 % varma että oot täällä (ainakin välillä), mutta oon epävarma ketä kaipaat. Ja mites se sun parisuhde, kunnossa vai niin sun näin vai ohi?
En oo. Ainakaan paljoa nykyisin. Kaipaan useimmiten yhtä, mutta satunnaisesti laitan terveiset joillekin muillekin. Parisuhteessa ei ole tapahtunut mitään ihmeempää, etänä mennään kuten tähänkin saakka. Kunnossa sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olet 100 % harhainen.
Vierailija kirjoitti:
No niin, ratkaisu suusta alas. Voi olla että ei ajatus enää juokse, näillä mennään. Palataan joskus.
Juu sexi nyt ei sovi mullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois niin ihana nähdä sua välillä
Hän valitsi näkemättömyyden. Sivusta.
Pakotit valitsemaan. Toisesta sivusta
Miten? Kyllä hän itse päätti niin toimia. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Me ei varmaan enää törmätä, mutta mitäpä silläkään tekisi, kun se on se "moi".
Ei. Eikä edes moikkaa. Antaa olla. Muistan kuitenkin hyvällä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ohi on.
Naiselle pikkukaupungista. Mainitsin sinulle perjantaina saunassa komeasta kuusta. Mielelläni jatkaisin juttelua. Sinulla on minun numeroni.
Mies pohjoisesta
Sattumaa, onko sitä.. Ei taida enää olla.
Harmittaa kun oot niin hyvin piilossa
Vierailija kirjoitti:
Tähän olis nyt kiva saada paljon kommentteja, koitos. Ihan mitä vaan.
Minun on 22. Ja tuon huvikseen laskijan kirjoitustyyli on lähellä omaani, joten joku olisi voinut luulla minun kirjoittamakseni.
No kieltämättä se kirjoitustyyli tässä vähän aiheutti sydämentykytyksiä. Mikähän kaipaamasi henkilön luku on?
Lainaus tökkii. Vastauksena kysymykseen: hänen lukunsa on saman verran omaani suurempi kuin hänen ikänsä on omaani pienempi.
Okei, annetaan kissalle vähän herkkupaloja, Sen jälkeen se tietää miten homma hoidetaan.