Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on säädyllinen mutta myös sellanen pakkaus että huh huh.
No kerro
En viitsi aloittaa tappelua taas.
En mä aio tapella. Mua kiinnostaa miten säädyllisyys näkyy päällepäin.
Minusta luulisi näkevän paljonkin, mutta useimmat ei ilmeisesti näe tarpeeksi, kun ei heistä ole tekemään aloitetta :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta luulisi näkevän paljonkin, mutta useimmat ei ilmeisesti näe tarpeeksi, kun ei heistä ole tekemään aloitetta :)
Tai sitten ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdä isotissiselle aloitteen seuraavan kerran kun nähdään sopivasti. Päästään panemaan.
Mihin johtais aloite pienitissiselle? Siivoustalkoisiin?
Ei suinkaan viitsi pitää hauskaa arkisilla velvotteilla.
Aion olla sulle vain sellanen kiva täti joka puhuu mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdä isotissiselle aloitteen seuraavan kerran kun nähdään sopivasti. Päästään panemaan.
Niiltä nyt varmasti saakin aika helposti. Joka miehen naisia tuntuvat olevan.
Harmi, ettet sinä ole saanut yhtäkään sitten. Kuulostat siltä, että pakit tulleet jokaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If he wanted he would.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ookoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on sellaista miten elämää katsoo. Älä katso elämää niin että se syö energiasi vaan käytä aikasi katsomalla elämää niin että saat energiaa.
Sanopa toi ihmiselle, jolla on sylillinen paskaa kannettavanaan ihan ilman omaa syytään. Mä en kyllä kehtais.
Kuka sulle sitä paskaa sit latoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If he wanted he would.
Söpöä, kun kuvittelet minun olevan nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastamisen tunteeni sinua kohtaan eivät vaihtele. Vaikka sinä olisit ollut perinjuurin suuttunut ja lyömässä hanskoja tiskiin, se ei ole poistanut ko. tunteita. Mulle saa olla vihainenkin (asiallisesti). En tiedä, miksi tunteet eivät käy edes tilapäisesti nollassa tai pakkasen puolella missään tilanteessa.
Rakastan myös.
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If he wanted he would.
No jos olet mies niin kyllä kiinnostaa. Mutta miten näet sen? Yritän kyllä aika kovasti piilottaa.
Haluaisin että olisit mun virallinen paskan latoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If he wanted he would.
Kuka sua siis kaipaa? Eri
En tiedä salasanaasi. Ei aukene, ei. Sitten toisaalta tiedän salasanasi, tunnistan salaiset sanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on sellaista miten elämää katsoo. Älä katso elämää niin että se syö energiasi vaan käytä aikasi katsomalla elämää niin että saat energiaa.
Sanopa toi ihmiselle, jolla on sylillinen paskaa kannettavanaan ihan ilman omaa syytään. Mä en kyllä kehtais.
Kuka sulle sitä paskaa sit latoo?
En tarkoittanut itseäni, vaikka jokaisella varmasti joku siivullinen sitä itseään on. Joillekin on vaan jaettu niin paljon paskemmat kortit, etten tommosta elämähurupaskaa latelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If he wanted he would.
Kuka sua siis kaipaa? Eri
Ei ilmeisesti kukaan tarpeeksi. Hyvää yötä, kansalaiset!
Itsestäsikö puhut vai haluatko nämä jollekin osoittaa?