Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Sinusta en löytänyt porttia ensinkään. Silti sieluni värähti, ja sillä tiellä olen.
sivuhuomio vain
Tänne pitäis olla mulle joku palstalukko vähän kuin alkolukko autoissa. Oon liian kiihtynyt nyt.
Kääntämätön kortti kiikarissa
Vierailija kirjoitti:
Tänne pitäis olla mulle joku palstalukko vähän kuin alkolukko autoissa. Oon liian kiihtynyt nyt.
Joku pulssimittari?
Jollekin voi olla syvä pettymys ja pahin virhe ja jollekin toiselle jotain muuta.
Vie mut M***a mukanas. En kestä totuutta enkä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä salasanaasi. Ei aukene, ei. Sitten toisaalta tiedän salasanasi, tunnistan salaiset sanasi.
Ennen kuin lähtee etsimään avainta portin lukkoon, kannattaa tarkistaa, onko portti edes lukossa.
WA voi olla auki, yhteinen elämä ei.
Niin, mutta kummalla puolella ovea minä olen?
Vierailija kirjoitti:
Jollekin voi olla syvä pettymys ja pahin virhe ja jollekin toiselle jotain muuta.
Niinhän se on. Elämässä yleensäkin. Toisen unelma saattaa olla toisen kauhistus. Onneksi kuitenkaan jokainen ei halua samaa sillä muutoin olisivat onnen muruset hyvin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ihmissuhteet ovat kahden ihmisen välinen suhde, eikä se välttis toimi just näiden kahden välillä tarpeeksi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nään sut huomenna sun työpaikalla
Mitä ihmettä sinne tulisit? 😵💫😵💫😵💫(tulisitpa).
Vierailija kirjoitti:
Mitä totuutta et kestä? Entä millä tavalla elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vietävissä.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä totuutta et kestä? Entä millä tavalla elämää?
M:n statuksesta ja elämää ei jaksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sovi hämärällä hiippailla kun on näkevinään kaikenlaista.. ei kovinkaan usein silti että kenpä tietää. :D
Minä hiippailen just silloin kun haluan ja missä haluan.
Hieno poiminta paljasta mt-tilanteesta. Laitoin oman, tuoreen kokemuksen pohjalta tuon alkuperäisen. Soveltaen tietoa siitä mikä aihe on (jakauman perusteella salatietoa suorastaan sekin) voidaan päätellä että kauempaa ja/tai ohimennen oletin varmaan jotain randomia enemmäksi sen hämärän turvin sitten. Mutta toki sen voi ottaa noinkin jos vähän heittää ja ratkaisuksi on valittu heitellä takaisin tai no, enemmänkin ympäriinsä ja juurikin sitä itseään sitten. You do you. Siihen jäänee, muiden parhaaksi. :P
Siis palstan.. ei paljasta, heh. Klassinen lipsahdus. :0
On kyllä jos sulla on tarpeeksi jäkälää.