Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
55081/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois vaan hävitä asumaan jonnekin korpeen ja ruveta omavaraiseksi. Hiiteen kaikki kiireet ja paineet. 

Mä tuun kans. 

Vierailija
55082/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästä voi myös nauttia, silloin ei olla selviytymisen aallonpituuksilla.

Ei ollut multa tuo selviytymisviesti, mutta sekin on lahja, että pystyy nauttimaan asioista. Mulla on ollut aikoja, jolloin juuri mistään ei pystynyt nauttia eikä heittäytymään hetkeen. Varmaan myös lääkkeet turruttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55083/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastamisen tunteeni sinua kohtaan eivät vaihtele. Vaikka sinä olisit ollut perinjuurin suuttunut ja lyömässä hanskoja tiskiin, se ei ole poistanut ko. tunteita. Mulle saa olla vihainenkin (asiallisesti). En tiedä, miksi tunteet eivät käy edes tilapäisesti nollassa tai pakkasen puolella missään tilanteessa.

Rakastan myös.

Vierailija
55084/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän tunteet ei ole aitoja, ne ovat vain kuvitelmia, jos ette TUNNE kaipaamaanne. Ei, tuntemista ei ole satunnaiset kohtaamiset koulussa, työpaikalla tai jossain harrastuksessa. Aidot tunteet syntyy läheisessä vuorovaikutuksessa. Ei moikkaillessa tai smalltalkissa. 

Mä sanoisin, et tunnen kaivattuni sen verran hyvin, että tiedän että olen rakastunut. Joskus mietin, että tietääköhän hän. Jos se näkee sen musta. 🤔

Jos olet mun kaivattu niin voin kyllä kertoa, että ei todellakaan näe. 

okei :) en tiedä oletko 

Miehelle meni, joten et varmaan ole.

Vierailija
55085/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup 

Ihastuksesi ammatti?

En kerro 😊

Vierailija
55086/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup 

Ihastuksesi ammatti?

En kerro 😊

Mä voin kertoa salakielellä tai sanskriitilla

Vierailija
55087/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän tunteet ei ole aitoja, ne ovat vain kuvitelmia, jos ette TUNNE kaipaamaanne. Ei, tuntemista ei ole satunnaiset kohtaamiset koulussa, työpaikalla tai jossain harrastuksessa. Aidot tunteet syntyy läheisessä vuorovaikutuksessa. Ei moikkaillessa tai smalltalkissa. 

Mä sanoisin, et tunnen kaivattuni sen verran hyvin, että tiedän että olen rakastunut. Joskus mietin, että tietääköhän hän. Jos se näkee sen musta. 🤔

Samoin mun oli miehelle <3 

Vierailija
55088/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänestä näkyy, vaikken voi väittää, että tunnettaisiin, vaikka tunnetaankin. Sivusta

Vierailija
55089/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua T.

Vierailija
55090/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos joku kuvailee pieniä rintoja pieniksi. Eiköhän se ole niiden omistajalle selvinnyt, jos on joskus hankkinut liivit. Kehostaan voi pitää, vaikka muut eivät pitäisi.

Vierailija
55091/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin unta mun lapsista. Auts miten riipaisevaa onkaan tajuta kuinka nopeasti lapset kasvoivat.

Minä muistin hetki sitten miten pieniä lapset oli kun tapasin kerran kaivattuni. Lapset kiipesi ikkunalle vaipoissa katsomaan, kun juttelin kaivatun kanssa ulkona ikkunan takana. Kovin kauan on aikaa, kun noita nyt katsoo. 

Vierailija
55092/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset viimeksi suudellut? Muuttuiko mieli vai menikö pupu pöksyyn?

Pakenit mun huulia.

Vierailija
55093/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll

Niin minusta kyllä näkyy (n) varmaan, mutta hänestä (m) ei, jos ikinä edes tuntee minua kohtaan yhtään mitään kummempaa. Varmaan tälläkin hetkellä vain autuaasi miettii mitä söisi iltapalaksi.

Vierailija
55094/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että koko maailma hieroo suolaa mun haavoihin. Eihän se toki ole maailman vika että mä oon tämmönen. 

Vierailija
55095/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenit mun huulia.

En kyllä ole paennut yhtään mihinkään.

Vierailija
55096/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥🧡🐯

Vierailija
55097/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sellaista miten elämää katsoo. Älä katso elämää niin että se syö energiasi vaan käytä aikasi katsomalla elämää niin että saat energiaa.

Vuoronsa odotelu nyt ei ainakaan tuo energiaa vaan katsoo vain sivusta, kun muut ottavat ja saavat haluamansa ja jäljelle jää rippeet. Terve itsekkyys olisi ilmeisesti ratkaisu tähänkin energian vieminen ja tasapaino problematiikkaan.

Kyllä tottakai mutta on myös fiksua kadotakin välillä vaikka kokonaan. Luonnonmullistukset saattaisivat koitua turmiollisiksi.

Vierailija
55098/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenit mun huulia.

Se tilanne on kyllä sellainen, että en ole huomannut olenka paennut vai? Yritän silloin keskittyä täysin siihen, etten tekisi mitään noloa ja olen silloin puolisokea. Ymmärrän nyt mitä ihmiset tarkoittaa sillä, että näkökenttä supistuu. :/

Vierailija
55099/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Sn 💙

Vierailija
55100/55805 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on säädyllinen mutta myös sellanen pakkaus että huh huh.

No kerro

En viitsi aloittaa tappelua taas.

Ketju on lukittu.