Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Voit laittaa kaikki viestit suoraan minulle.
Vice versa.
I am so sad and disappointed in you😥
Words are no longer enough to describe this situation and mess 😥
I want to get rid of you for good. At the same time, I want to meet and talk for the last time even though there is no hope. And it's no use at all.
Tää on syvältä. Siis miksi? Just kun hikiset hiukset törröttää kaikkiin suuntiin kuin röllillä ja jaloissa trikoot ja kumpparit. Ja viimeeksi kun noin törmäiltiin olin juuri saanut jonkun allergisen reaktion ja kasvot kauttaaltaan punaiset. Uskotko jos tänne nyt ilmoitan, että voin joskus näyttää ihan semijärkevältäkin? -Hän on tosi kaunis btw.
Haaveilen sinusta joka ilta ja nukahan
Taas muutama tunti lepoa. Valon pilkahduksia ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Onko aamupala jo valmiina ? Mulla on kahvia ja munakokkelia. Mitä sulla? 😊
Hyvät oli eväät, toki tein ne todella tärkeälle ihmiselle, Jonka kanssa yöni vietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua T. 🧡
Oma kirjaimesi?
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Onko aamupala jo valmiina ? Mulla on kahvia ja munakokkelia. Mitä sulla? 😊
Hyvät oli eväät, toki tein ne todella tärkeälle ihmiselle, Jonka kanssa yöni vietin.
Toivottavasti tunne on molemminpuolinen, etkä passaa jotain tyyppiä jolle et edes merkitse mitään. Hyvin voi siis olla, että oli ihan hyvä juttu kun teit ne eväät ja saat samaa kohtelua takaisin, mutta tämän palstan ja ylipäätään somen myötä olen herännyt sellaiseen ilmiöön mitä osa naisista harrastaa, eli hyysäävät ja passaavat jotain ihan turhia miehiä joilta eivät edes saa mitään eivätkä tyyliin merkitse näille miehille ollenkaan.
Tuota tekee jotkut aika vanhatkin naiset. Kaverini isä jäi leskeksi, ja sen jälkeen hänellä on ollut vaihtuvia naisystäviä jotka aina passaa ja luulee pääsevänsä lähelle sillä ihme hyysäämisellä. Ei mitään omanarvontuntoa näillä, sääliksi käy.
Do not ever put me a message : I can come visit.
Tänään tuli ikävä sinua, mies.
Vierailija kirjoitti:
Words are no longer enough to describe this situation and mess 😥
.
*Voimahali Eeltä!👋
+ Fluffy PowaHug 🐻
Liity meihin,
M C S F-
joukkoihin; it is
Mental Combat Soldier
Females, sis! 🤗
.