Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ihanalle naiselle on oltava vain parasta. Se saakin mut pidättyväiseksi itseäni tarjoamasta.
Keille kaikille tarjoaisit?
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiilis?
Hyvä on fiilis. Aamiaista tässä pikkuhiljaa sulattelen. Nautin joutenolosta ja salaisesta ajatusmaailmastani. Iltaseen. 🦥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä näit ihastuksesi ensi kertaa
Töissä 23👋🏻🤔
Sama!
Oon nytkin töissä. Kaivattua ei näkynyt aikoihin 😑😑😑😑. Kahvia ja menoksi taas 👋🏻🤔
Vierailija kirjoitti:
Voisit laittaa kuvan takaapäin, kun kurotat lattiaan...
Jos nyt ensin yläpäästä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiilis?
Oikein hyvä! Pitkästä aikaa oli kiireetön aamu, joten olen vain lojunut sängyssä, juonut kahvia, poltellut tuoksukynttilöitä ja tuijotellut hömppää netflixistä. Lempinepalilaiseni aukeaa puolen tunnin päästä ja wolttasin sinne jo etukäteistilaukseen ruoat, joten reilun tunnin päästä olis sitten lounasaika. Ei mikään kiire minnekään. Ihanaa. Parasta.
Illaksi sitten tietysti töihin, mutta sekin on vain kiva juttu. Tykkään mun työstä. Tykkään mun elämästä. Toivottavasti yhtään mikään ei koskaan muutu, kaikki on niin hyvin nyt.
Eräälle ihanalle, toivon sulle vauhdikasta ja nauruntäyteistä viikonloppua! Nauti.
Herään lauantaiaamun (kylläkin useampi tunti sitten) ja heti mietin, nukkuukohan hän vielä ja missähän vietti iltansa. Ei olla nähty aikoihin ja vieläkin käyn täällä päivittäin. Olen miettinyt monta viikkoa, että tämä päivä olisi viimeiseni ketjussa. Olen odottanut häntä vielä tämän syksyn, mutta ei ole näkynyt vilaustakaan. Saisinko voimia poistua tästä mutalammikosta tänään. Mitään ei jää hampaankoloon häntä kohtaan. Oli huikea tyyppi ja varmaan on vieläkin. En jaksa muistaa pahalla edes niitä kiukutteluja ja minulle tölväisyjä. ;) Mutta tämä aivokapasiteetin tuhlaaminen saa loppua. -naiselta
Vierailija kirjoitti:
Haluan pois elämisestä.
Mikä siinä ahdistaa?
En enää tiedä kirjoitanko sinuna minuna, vai omana itsenäni.
Vierailija kirjoitti:
Menneillä on merkitystä. Ne sinetöivät tulevan.
Mulla on hyvä menneisyys, oon prikulleen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt viikon lukenut alusta asti tätä kaipaus ketjua. Olen vähän yli 1000 sivua lukenut
Samaa tyhjänpäiväistä jankkausta, valeviestejä, keksittyjä terveisiä ja ohistelua vain.
Tämä. Tämä ketju elää kaikkien mainitsemiesi asioiden avulla. Jokunen aika kirjoitin siitä kuinka minulla on olkapää kipeänä. Joka on Ihan tosi juttu. Se kommenttini oli vastaus johonkin kommentiin ja keskusteluun yleisesti (viestini tietysti poistui todella nopeasti) ja ei mennytkään kauaa kun ketjuun alkoi ilmestyä samaan sävyyn ja aihepiiriin liityviä "sivistäviä" vihjailevia tietoiskuja joltain "kaipaajalta" kohdistettuna "jollekin" Nämä viestit tietysti eivät kadonneet mihinkään.
Joo varmasti on, mutta eikö toi nyt käy vähän raskaaksi epäillä kaikkea koko ajan?
Mulla kävi niin, että vuosia sitten kirjoittelin yhdelle ns. hellittelynimelle, ja ehkä vuoden päästä siitä joku oli ottanut sen allekirjoituksekseen. Tuli mieleen, että joku oli ehkä lukenut vanhoja ketjuja ja trollasi tai sitten oli ihan sattumaa, ja päätin uskoa olevan sattumaa.
Kafelatte tänään. Moikkulis höpökkä. Joogasin äsken. Oisin toivonu että oltais voitu joogata yhessä.
Ei eroa paljon siitä, miltä etupuoli näyttää...