Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Im sorry. Its over
And you don't have enough man to say it face to face?
This bally balliness makes it all seem so.. Bally bally.
Hyvää viikonloppua, kulta! Olet tärkeä. <3
Olet tuonut niin paljon hyvää elämääni.
I'm out it's all yours have a good one.
Ihana, hassu haavekuvitelma eilen. Makoiltasiin yhdessä sängyllä ja kuunneltaisiin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt viikon lukenut alusta asti tätä kaipaus ketjua. Olen vähän yli 1000 sivua lukenut
Samaa tyhjänpäiväistä jankkausta, valeviestejä, keksittyjä terveisiä ja ohistelua vain.
Tämä. Tämä ketju elää kaikkien mainitsemiesi asioiden avulla. Jokunen aika kirjoitin siitä kuinka minulla on olkapää kipeänä. Joka on Ihan tosi juttu. Se kommenttini oli vastaus johonkin kommentiin ja keskusteluun yleisesti (viestini tietysti poistui todella nopeasti) ja ei mennytkään kauaa kun ketjuun alkoi ilmestyä samaan sävyyn ja aihepiiriin liityviä "sivistäviä" vihjailevia tietoiskuja joltain "kaipaajalta" kohdistettuna "jollekin" Nämä viestit
Joo varmasti on, mutta eikö toi nyt käy vähän raskaaksi epäillä kaikkea koko ajan?
Mulla kävi niin, että vuosia sitten kirjoittelin yhdelle ns. hellittelynimelle, ja ehkä vuoden päästä siitä joku oli ottanut sen allekirjoituksekseen. Tuli mieleen, että joku oli ehkä lukenut vanhoja ketjuja ja trollasi tai sitten oli ihan sattumaa, ja päätin uskoa olevan sattumaa.
Sattumaa. Trollaus lähtee yleensä saman tien, koska ei olisi mitään järkeä yrittää vedättää jotakuta sellaista, joka ei enää edes olisi vedätystä lukemassa.
Samat teemat täällä lempinimiksi aina uudestaan keksitään. Pikku prinssi varmasti yleisin.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
I'm out it's all yours have a good one.
Yes, Dear Mike. Sometimes it's better to just hang your gloves.
As you hang up those gloves for good, I just wanted to say: its been a knockout ride! Youve given us more punches than a piñata at a birthday party. But now its time to trade in the ring for some cozy couch timejust remember, no biting the remote!
Youve fought your battles and left your mark, but lets be honest, were all just glad you wont be throwing any more uppercuts our way. Enjoy your retirement, champ! Just dont challenge anyone to a game of checkers; we all know how that might end!
Vierailija kirjoitti:
Ihana, hassu haavekuvitelma eilen. Makoiltasiin yhdessä sängyllä ja kuunneltaisiin sitä.
A little trouble maker aren't you.
Can we part in peace and harmony?
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin tohelo.
Nii-i voi mikä hemmetin tohelo sääkin oot.
Kappas täällä on semi-amerikkalaisia linjoilla. *noutaa harmaan yliopisto-huopparin, flanellipökåt ja Mt Dwn. Hi yall, whats cookin ex-pats?
Vierailija kirjoitti:
Kappas täällä on semi-amerikkalaisia linjoilla. *noutaa harmaan yliopisto-huopparin, flanellipökåt ja Mt Dwn. Hi yall, whats cookin ex-pats?
*ei ole tietenkään Suomi-sanakirjaa, niin tulee vääriä kirjaimia
Vierailija kirjoitti:
Can we part in peace and harmony?
There's no 'peace' option in the matters of 'Vauvapalsta' chatting. So what I suggest is an'old and hounourable' at the beginning of a sunrise.
Mikä teitä vaivaa, joku kirjoittaa englanniksi jotakin, niin suomi fiksut alkaa vääntämään perässä, ja vielä huonoa englantia 😅 Karmeeta luettavaa. Aidon erottaa kyllä näistä kauheista väännöksistä.
Mä pidän toheloista hyväntahtoisista ihmisistä.
Mun ihana unelma mies. Tuleeko meistä me🥰