Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Meillä jopa yksi työkaveri kerran pyysi anteeksi, että keskeytti... vaikka juteltiin ihan niitä näitä.
tää 😅
Itse asiassa yks toinenkin. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vahva ihminen on vahva ihminen, ei suinkaan tunnekylmä joten herkkyys kuuluu asiaan. Kukaan ei halua esimerkiksi tulla jatkuvasti loukatuksi eikä halua antaa kaikkea anteeksi. Herkkyys on voimavara tässä vahvuuden yhteydessä, herkkyys on tuntemista ja se on vahvaa empatiakykyä.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti?
Hep!
Ketä sä kaipaat?
Ketä sä?
Miia
Sama.
...No vaikka iso tissi
Ajattelen Anttia
Kaipaan kosketusta!
Himottavaa hauista
ja sielukkaita silmiä.
(Miten joku mies voi olla niiiin komea ja ihana..?)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatusta en varmaksi tiedä, mutta moni muu kyttää täällä. Tieto.
Eikä haittaa minuakaan. Huomio on aina hyväksi. Tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varma, että kaivattuni kirjoittelee täällä.
Miksi olet niin varma asiasta? Onko hän kertonut?
Olen käyttänyt täällä erikoisia sanoja ja ilmauksia, joita kaivattuni on ottanut sanavarastoonsa tietämättään irl sen jälkeen. Olen mentalisti.
Aika ketterää. Ootpas aika kettu
Naapurin mies jäi kiinni, kun tiesi mun olleen koronassa silloin kun se vuosia sitten tuli tänne. En ollut kenellekään kertonut asiasta ja alkoi siitä tavatessa jutella. Kirjoitin tuolloin tunnistettavasti nikillä. Sitten yhdistin pari juttua ja tajusin hänen olleen se joka kysyi multa täällä jotain erikoista joka sopi elämääni. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö sä, että mä syytän sua ahdistelusta, jos otat yhteyttä?
Minä pelkään kaikkea.
L
Mutta ketä kaipaat?
En ainakaan Joppea
Eipä sitä kukaan kaipaa.
Väärin. Minä kaipaan!
Olet kahden naisen loukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää sitä, että muodostat siitä mitään varsinaisia syytöksiä. Varon kuitenkin aiheuttamasta sulle ahdistelluksi tulemisen tunnetta. Tiedostan että ei-toivottu yhteydenotto saati toistuva sellainen ahdistaa vaikka kilttinä ihmisenä et sitä edes mitenkään ilmaisisi. Ja se on ehkä jopa pahempi juttu.
Olen eri, mutta olipa hyvä kysymys joltain. Mä pelkään juuri tätä samaa, että jo pelkkä ihastunut silmiin tuijotteluni on ahdistelua. Jos se jännite ja kemia onkin vain mun yksipuolinen harha.
Voiko se olla yksipuolinen harha, jos se toinen vastaa pitkään katseeseen useasti? Ja juttelee sulle mielellä
Tietysti voi olla. Ihmiset juttelee. Jotkut katselee mielellään silmiinkin jutellessa. Voi pitää sua kivana tyyppinä ilman minkään muun kaltaista kiinnostusta. Sivusta
Niin itsestäni ainakin tuntuu että niitä katseita on kun ei puhuta, tai joku muu puhuu .. sen lisäksi kun puhutaan. Itse en hae katsekontaktia toisten ihmisten kanssa jos joku toinen puhuu, ellei mulla ole tavallaan jotain sanottavaa katseellani, esim. viestittää että olen eri mieltä puhujan kans tms. Mut ihastuksen kans katseet kohtaa usein ja katsellaan vaan silmiin toisiamme siis ilman syytä 🤔 niin vähän eri tilanne kuin se et joku katsoo silmiin vaan puhuessa mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään kaikkea.
L
Mutta ketä kaipaat?
En ainakaan Joppea
Eipä sitä kukaan kaipaa.
Väärin. Minä kaipaan!
Jeps. Meitä on ketjunaisten fanikerho, jotka fanittaa Joppea, eri syystä kuin Hopista. Tykkään molemmista. t. eri
Olen lumoissasi. Taidan olla käärme, joka tanssii pillisi mukaan.
Ehkä on parempi antaa vain jokaisen olla luojan luoma upea luomus. Kannattaa rakastaa itseään ja sallia sama oikeus jokaiselle. On tarkoituskin että jokaiselle löytyy mieluista seuraa, ei pidä loukkaantua kenenkään mielipiteistä tai mieltymyksistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lakkaa siivoamasta, alkaa lika kertyä.
Sen takia ihmisellä on yleensä vaimo
Niin miehellä on.
Myös naisella voi olla
Vierailija kirjoitti:
Oikea käteni kaipaa minua
Onko kaivattusi oikea kätesi?
Vierailija kirjoitti:
Olet kahden naisen loukussa.
Useamman.
Mielenkiinnosta kysyn onko ketjussa ketään naista, joka on miehen kanssa, mutta kaipaa naista romanttisessa mielessä?
Aika ketterää. Ootpas aika kettu