Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmaan, jos kehuisin sun isoja tissejä ja sanoisin, että haluaisin tutustua niihin lähemmin.
Jos tykkäisin susta takaisin, niin kyllä. Jos en tykkäisi, en tykkäisi.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Piti olemani aktiivinen tänään, vaan havahuin vasta kolmelta nukuttuain univelan pois. Toivottavasti sinulla on ollut hyvä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Osuiko vai ei?
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmaan, jos kehuisin sun isoja tissejä ja sanoisin, että haluaisin tutustua niihin lähemmin.
Jos tykkäisin susta takaisin, niin kyllä. Jos en tykkäisi, en tykkäisi.
Joo ei sinulle, minusta tykkää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä omani otan ja sillä sökö.
Ota, kun onnistuu, mutta älä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Silmästä silmään, sielusta sieluun
Uskomaton vaikutus elämääni
Mietin tätä kohtaamista erään kanssa. Erona, että sen katseen jälkeen selkeästi alkoi molemmilla katseen vältteleminen. Helpompaa kai niin.
Mies tietää, tosin ei minun mies.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kunnon tissimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kunnon tissimiehiä.
Kaikki miehet on tissimiehiä, vaikka toisinaan perse onkin ykkönen.
Herkkiä ollaan molemmat. Niin hyvässä kuin pahassa.
Hyvää yötä. Olisipa joku ihana vieressä pitämässä kädestä kìnni. Mutta yksin nukkumaan niinkuin aina. Aamulla 4.55 ylös ja töihimään. 🤍🤍🤍
Sinussa on yksi ikävä piirre, nimittäin se, että pidät edelleen turvaväliä, vaikka korona oli ja meni. Olisi onnea olla limittäin ja lomittain. Hyvää yhteistä yötä meille vaikkakin erillään! 🤗
Totta on kuitenkin se että asioista voi puhua erilaisin termein ja sanoin mutta elämä on täysin normaalia elämää, sitä ei saisi sivuuttaa.
Kerran kysyttiin gallupissa parrasta ja laitoin, et tumma. Seuraavaksi olinkin sun edessä moikkaamassa. Hymyiltiin. Kiva muisto täs, lämpöisestä kesäpäivän hetkestä ulkona. Ehkä mä saan tilaisuuden sulle joskus tästä kasvotusten kertoa. Ollaan halattu. Ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Pitää ottaa eka vastaantulija ja sitoitua siihen. Muita ei katsella.
Kai nyt 25 vuodessa on jo aika monta tullut vastaan.
Tunnetta täytyy olla, voi olla lähellä ja nauttia. Se on se juttu.
Minä sen kuilun taisin kaivaa 🥹
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on yksi ikävä piirre, nimittäin se, että pidät edelleen turvaväliä, vaikka korona oli ja meni. Olisi onnea olla limittäin ja lomittain. Hyvää yhteistä yötä meille vaikkakin erillään! 🤗
Lomittain, myös päivittäin ja öittäin. 🤗
No on tässä se hyvä puoli, että Tuomasta en ole ikävöinyt aikoihin 🤔🤣 Pääsin kenties kokonaan ylikin. Mitäs tänne muuta kuin vahvoja merkkejä kaivatuista on saatu ?