Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin Emiliaa. Tule viereeni yöksi yöksi vain?
Minäkin ikävöin Emiliaa. Mutta saa mennä omaan kotiinsa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sellaisissa harhoissa, että olet ollut täällä. Edelleen.
Pidä tosta kiinni. Ei kai sillä niin väliä oliko vai eikö.
Mä olen 90% varma, että olet ollut täällä. Olen irl saanut siihen liittyen pari johtolankaa sinulta, vaikka et niitä ehkä johtolangoiksi ajatellut. Ja yksi tosi varma merkki on tullut vastaan täälläkin. Silti en uskalla sua lähestyä kun en tiedä ketä kaipaat. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö sä, että mä syytän sua ahdistelusta, jos otat yhteyttä?
Minä pelkään kaikkea.
L
Mutta ketä kaipaat?
En ainakaan Joppea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sellaisissa harhoissa, että olet ollut täällä. Edelleen.
Pidä tosta kiinni. Ei kai sillä niin väliä oliko vai eikö.
Mä olen 90% varma, että olet ollut täällä. Olen irl saanut siihen liittyen pari johtolankaa sinulta, vaikka et niitä ehkä johtolangoiksi ajatellut. Ja yksi tosi varma merkki on tullut vastaan täälläkin. Silti en uskalla sua lähestyä kun en tiedä ketä kaipaat. Sivusta
Mitä merkkejä olet löytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää sitä, että muodostat siitä mitään varsinaisia syytöksiä. Varon kuitenkin aiheuttamasta sulle ahdistelluksi tulemisen tunnetta. Tiedostan että ei-toivottu yhteydenotto saati toistuva sellainen ahdistaa vaikka kilttinä ihmisenä et sitä edes mitenkään ilmaisisi. Ja se on ehkä jopa pahempi juttu.
Olen eri, mutta olipa hyvä kysymys joltain. Mä pelkään juuri tätä samaa, että jo pelkkä ihastunut silmiin tuijotteluni on ahdistelua. Jos se jännite ja kemia onkin vain mun yksipuolinen harha.
Voiko se olla yksipuolinen harha, jos se toinen vastaa pitkään katseeseen useasti? Ja juttelee sulle mielellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meidän lapsi tulisi isäänsä, hänestä tuli hymyileväinen, hurmaava ja huomaavainen.
Hah. Tuo kuvaus koskee joka ikistä miestä, joista naiset tykkäävät alkuhuumassa 😅
Eipäs koske. Kaivattuni ei ole tuollainen. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään kaikkea.
L
Mutta ketä kaipaat?
En ainakaan Joppea
Eipä ollut joppe kysyjänä, vaan nimikirjainkaima.
Minä olen varma, että kaivattuni kirjoittelee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi kuppia pöydällä ja vesi kiehumassa. Mietin mitä me kaksi tänään juotaisiin, minä ja harhakuva sinusta. Piparminttua, sitruunaa vai sittenkin rooibosta...
Tästä mielikuvasta olisi ihana jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina valmis puhumaan, jos joskus haluatkin puhua. Mutta jos et halua, ei puhuta.
Onko joku hämminki vai?
Oletko mies? Tiedättekö ettei tarvi olla hämminkiä että tarvii tai haluaa puhua toiselle. Missä säiliössä olette kasvaneet, ne, joilla tällaista tarvetta ei toisinaan ole. Sivusta
Vaikka just olikin sähköruuvari hyppysissä, niin kyl mä nainen olen. Noin niinku periaatteessa ja kromosomitasolla ainakin.
Ok, naisetkin osaa ajatella näin. Yhdellä aivonpuoliskolla siis. No, otahan huumorina, saahan sitä kysyä mitä haluaa.
Sanotaan nyt vaikka näin, että minusta on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin varma asiasta? Onko hän kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Kai kun olen asiasta sulle soittanut.
Piippuun jäi tämä kaipailu...
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin. Näen sen jo naamasta ja mikroilmeistä, sekä lukuisista muista sattumista. Olen hankala tyyppi et minkäänlainen huijaus tai valehtelu ei mene läpi, joten monelle hankala tapaus. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää sitä, että muodostat siitä mitään varsinaisia syytöksiä. Varon kuitenkin aiheuttamasta sulle ahdistelluksi tulemisen tunnetta. Tiedostan että ei-toivottu yhteydenotto saati toistuva sellainen ahdistaa vaikka kilttinä ihmisenä et sitä edes mitenkään ilmaisisi. Ja se on ehkä jopa pahempi juttu.
Olen eri, mutta olipa hyvä kysymys joltain. Mä pelkään juuri tätä samaa, että jo pelkkä ihastunut silmiin tuijotteluni on ahdistelua. Jos se jännite ja kemia onkin vain mun yksipuolinen harha.
Voiko se olla yksipuolinen harha, jos se toinen vastaa pitkään katseeseen useasti? Ja juttelee sulle mielellään?
Meillä jopa yksi työkaveri kerran pyysi anteeksi, että keskeytti... vaikka juteltiin ihan niitä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sielu valita väärin
Älä kuuntele sitä, kun olet valintasi jo tehnyt.
Aina kun sillä on jotain sanottavaa kannattaa kuunnella. Toisinkin voi valita. Peruuttamattomia valintoja on elämässä oikeasti vain hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
No tunnisteita siis.
Vierailija kirjoitti:
Piippuun jäi tämä kaipailu...
No?
Luultavasti menen hautaan näine harhoineni.