Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö sä, että mä syytän sua ahdistelusta, jos otat yhteyttä?
En pelkää sitä, että muodostat siitä mitään varsinaisia syytöksiä. Varon kuitenkin aiheuttamasta sulle ahdistelluksi tulemisen tunnetta. Tiedostan että ei-toivottu yhteydenotto saati toistuva sellainen ahdistaa vaikka kilttinä ihmisenä et sitä edes mitenkään ilmaisisi. Ja se on ehkä jopa pahempi juttu.
Olen eri, mutta olipa hyvä kysymys joltain. Mä pelkään juuri tätä samaa, että jo pelkkä ihastunut silmiin tuijotteluni on ahdistelua. Jos se jännite ja kemia onkin vain mun yksipuolinen harha.
Voiko se olla yksipuolinen harha, jos se toinen vastaa pitkään katseeseen useasti? Ja juttelee sulle mielellään?
No ei kai se ole 🤔 mun on vaan vaikea tajuta mitään hienovaraisia vihjeitä/ kehonkielestä tms.. niin epäilen kaikkea. Kun olen muutenkin sellainen kyseenalaistava ihminen 🤔 Mut olen kyllä ajatellut että katseet on pitkiä kyllä ja sellaisia mukavia ja levollisiakin, että vois siinä vaan tuijotella.
Vierailija kirjoitti:
Merkkejä 👍🤣🤣😂😂😅
Kannattaa oppia lukemaan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varma, että kaivattuni kirjoittelee täällä.
Jos perustat väitteesi sana-analyyseihin, niin pitäytyisin 97,2 prosentin varmuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sielu valita väärin
Sielu voi valita joko pelastuksen tai kadotuksen.
Ihminen valitsee itse elämässään mutta pakotus elämässä on karmallista, jos se nyt mielletään sielun valinnaksi. Kutsuisin sielua koko tietoisuudeksemme ja elämämme määreeksi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina valmis puhumaan, jos joskus haluatkin puhua. Mutta jos et halua, ei puhuta.
Puhuttaispa.
Kaivatusta en varmaksi tiedä, mutta moni muu kyttää täällä. Tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää sitä, että muodostat siitä mitään varsinaisia syytöksiä. Varon kuitenkin aiheuttamasta sulle ahdistelluksi tulemisen tunnetta. Tiedostan että ei-toivottu yhteydenotto saati toistuva sellainen ahdistaa vaikka kilttinä ihmisenä et sitä edes mitenkään ilmaisisi. Ja se on ehkä jopa pahempi juttu.
Olen eri, mutta olipa hyvä kysymys joltain. Mä pelkään juuri tätä samaa, että jo pelkkä ihastunut silmiin tuijotteluni on ahdistelua. Jos se jännite ja kemia onkin vain mun yksipuolinen harha.
Voiko se olla yksipuolinen harha, jos se toinen vastaa pitkään katseeseen useasti? Ja juttelee sulle mielellään?
Tietysti voi olla. Ihmiset juttelee. Jotkut katselee mielellään silmiinkin jutellessa. Voi pitää sua kivana tyyppinä ilman minkään muun kaltaista kiinnostusta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sielu valita väärin
Älä kuuntele sitä, kun olet valintasi jo tehnyt.
Aina kun sillä on jotain sanottavaa kannattaa kuunnella. Toisinkin voi valita. Peruuttamattomia valintoja on elämässä oikeasti vain hyvin vähän.
Periaatteessa noin, käytännössä et valitsisi toisin. Anteeksi suorasukaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa sielu valitsisi väärin ja kenen näkökulmasta katsottuna?
Mitä tarkoittaa siis se että sielu valitsee?
Täällä ei ole kukaan käyttänyt niin erikoisia sanoja.
Silmästä silmään, sielusta sieluun
Uskomaton vaikutus elämääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko se olla yksipuolinen harha, jos se toinen vastaa pitkään katseeseen useasti? Ja juttelee sulle mielellä
Meillä jopa yksi työkaveri kerran pyysi anteeksi, että keskeytti... vaikka juteltiin ihan niitä näitä.
tää 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko se olla yksipuolinen harha, jos se toinen vastaa pitkään katseeseen useasti? Ja juttelee sulle mielellä
Onhan se varmasti myös hyvä, että hieman kyseenalaistaa, eikä heti ekasta pitkästä katseesta pyydä esim. työkaveria treffeille... Mut sit kun merkkejä on useita pitkältä ajalta niin ei se sit vaan kuvitelmaa yleensä taida olla.
Vaikea ulkopuolisten on sanoa muiden kiinnostuksesta tms. Kannattaa luottaa omaan intuitioon ja toisaalta jos on nainen odottaa miehen siirtoa eikä ehkä ajatella koko asiaa suuremmin sitä ennen.
Vahva ihminen on vahva ihminen, ei suinkaan tunnekylmä joten herkkyys kuuluu asiaan. Kukaan ei halua esimerkiksi tulla jatkuvasti loukatuksi eikä halua antaa kaikkea anteeksi. Herkkyys on voimavara tässä vahvuuden yhteydessä, herkkyys on tuntemista ja se on vahvaa empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti?
Hep!
Ketä sä kaipaat?
Ketä sä?
Miia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti?
Hep!
Ketä sä kaipaat?
Ketä sä?
Miia
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatusta en varmaksi tiedä, mutta moni muu kyttää täällä. Tieto.
Tänne pitäisi kyllä olla joku sisäänpääsytesti. 🙄
Olen käyttänyt täällä erikoisia sanoja ja ilmauksia, joita kaivattuni on ottanut sanavarastoonsa tietämättään irl sen jälkeen. Olen mentalisti.