Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torstai on toivoa täynnä. Huomenta siihen lähelle (ei naapuriin), yritän hymyillä jos kohdataan.
Onko tunteitasi loukattu niin, että hymyileminen on yrittämisen varassa?
Ei, jännitys syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torstai on toivoa täynnä. Huomenta siihen lähelle (ei naapuriin), yritän hymyillä jos kohdataan.
Onko tunteitasi loukattu niin, että hymyileminen on yrittämisen varassa?
Ei, jännitys syynä.
Mikä jännittää?
Ihanalle Emilylle mitä ihaninta päivää, missä ikinä päin maailmaa sitä vietätkään! Minä teen lähtöä ainakin ketjusta. Sitten kun olen onnistunut olemaan täältä pois kuukauden, ostan itselleni jotakin kivaa. Sama homma puolen vuoden ja vuoden kunniaksi. Tämän on loputtava nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, ettei ole helppoa. Ei kyllä mullakaan tässä asiassa, jos nyt ei muissakaan.
Tiedän, ja olenkin pohtinut tunnutko niin omalta siksi että käymme läpi niin samankaltaisia asioita tahoillamme.
Itse koen yli ymmärryksen käyvää yhteyttä, joka on myös sanatonta ymmärrystä ja yhteistä säveltä, jossa on myös katkonsa. On aika huisia kohdata tässä iässä ihminen, jonka kanssa on sellaisella taajuudella, jota kukaan muu ei tavoita. Haasteet elämissämme ovat tätä meidän rakkausasiaamme lukuunottamatta hyvin erilaisia. Toki on samuutensakin. Haluatko kertoa, mihin viittasit?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita komialle ja kohteliaalle risuleualle. 🧡🤗 Kiitokset ihanista kukkasista. Ajattelen kauniita asioita sinusta. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Aika valuu tiimalasissa.
Onko sulla jokin takaraja? Ota ohjat omiin käsiin.
Hyväntuulista huomenta/ päivää mun kaivatulleni. Halaus.
Kaivattuni
Haluttuni
Mukavaa päivää sulle <3
Joka päivä olen iloinen ja kiitollinen sinusta
Kuullaan 🤗
Vierailija kirjoitti:
Aika valuu tiimalasissa.
Muutatko?
Erityisopettajalle aamupäivän halaus.
Oli ihan pakko tulla kertomaan, että rakastan sinua L 🧡
Vierailija kirjoitti:
Keneltä näin kiva viesti?
Sinulle mukavaa ja mielenkiintoista päivää. 👍 Iltaseen.
T. Olit pitkästä aikaa unissa. Otit kädestä kiinni, vedit lähelle ja suutelit. Otit kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä näin kiva viesti?
Jiiltä
sivusta
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka