Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
loving you is a losing game
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä mies kaipaa naista.
Hyvää yötä komealle Jyväskylän miehelle.
Munsala eli munasalo på vinska, kuten se oli ennen isoa vihaa.
Olen persevä,
mutta olen myös rintava.
Ja kyllä jannut kattoo juu,
mutta kukaan ei tuu
koskeen
ilman mun lupaa
eikä mun tupaan.
Se on vain yhdelle varattu.
Rentoutumista ja nauttimista vielä perään. 🖤
Vierailija kirjoitti:
loving you is a losing game
Olen sanonut monellekin, että ei minua kannata rakastaa. Lopulta sattuu kuitenkin. Olen liian itsenäinen suurimmalle osalle.
Haluat siis tavata? Mikäpä siinä, kun kerta haluat, niin tavataan sitten. Juna kuitenkin meni jo, joten se on vain käsipäivää, kuulumiset ja heipat. Käsittääkseni sinulla on oma, hyvä elämä ja minullakin menee ihan hyvin. Ei siis kannata avata vanhoja haavoja, sillä nyt on ihan hyvä ja rauhallinen olo - kummallakin uskoisin. Kohta olemme toisillemme vain muistoja menneisyydessä, ohikiitäviä ajatuksia arjessa. Se, mikä joskus oli, on parempi lopullisesti sammuttaa, jotta ei enää sattuisi.
T: Minä, monen vuoden takaa.
Toivotan sinulle hyvää yötä, huomenna päivä uusi.
Oletko huomannut, että olen viime aikoina avautunut sulle enemmän? Ehkä syksyn aikana minulla on ollut enemmän aikaa miettiä asioita ja olen ollut muutenkin rennompi.
Näytän sun mielestä liian pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni vanhaksi ja rumaksi.
Sitten olet sellainen. Minä olen keski-ikäinen ja voin hyvin. Se näkyy ulospäin, ulkonäkö sivuseikka, mutta sekin on kiva, kun olen tyytyväinen ulkonäköön, millaisena olen syntynyt.
Onnea, sinä parempi ihminen.
Edelleen lämpenen, hyvää yötä!
Hyvää yötä ihanille päivänkakkaralle ja kissankellolle. Tulkaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis tavata? Mikäpä siinä, kun kerta haluat, niin tavataan sitten. Juna kuitenkin meni jo, joten se on vain käsipäivää, kuulumiset ja heipat. Käsittääkseni sinulla on oma, hyvä elämä ja minullakin menee ihan hyvin. Ei siis kannata avata vanhoja haavoja, sillä nyt on ihan hyvä ja rauhallinen olo - kummallakin uskoisin. Kohta olemme toisillemme vain muistoja menneisyydessä, ohikiitäviä ajatuksia arjessa. Se, mikä joskus oli, on parempi lopullisesti sammuttaa, jotta ei enää sattuisi.
T: Minä, monen vuoden takaa.
Kenelle tämä oli?
Erinomaista jaksaa kaivata.
💖🌾 Hyvää yötä!