Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kun mieli atomisoituu pieniksi erillisiksi saariksi joissa vuorovaikutus toisiin saaren asukkeihin tuntuu toivottomalta, ollaan kaukana ulapalla.
Vesille venosen mieli. Laivat on rakennettu sitä varten, että niillä mennään ulapalle. Ei niitä rakenneta sitä varten, että ne ankkuroidaan vain satamaan. Jos ei uskaltaudu ulapalle, ei voi koskaan löytää uusiin satamiin, uusiin maihin - kauas sinne, mistä löytyy mausteita elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon lukenut ja ajatellut sun kirjoittaneen myös yliksellä. ja irl kuulen sun tulleen järkiisi ja se on hyvä. haluan sulle vain hyvää <3 nyt musta tuntuu, että sulla oli kaikki hyvin, ja mä tulin pilaa kaiken :/ ehkä se oli niin.
ps.joka kerta kun näen sut, osa musta toivoo et tää on nyt se kerta kun tunteiden molemminpuolisuudelle tulee selvä varmuus. toinen osa toivoo, et tää on nyt se kerta kun onnistumme asettaa ne rajat että toisen seurassa on mutkaton ja asiallinen olla ilman sitä jännitettä. mut kun meillä taitaa molemmilla olla ongelmia rajojen asettamisessa. Ja se meidät tähän tilanteeseen on ajanutkin. ja nyt kun me välitetään miltä toisistamme tuntuu, sen rajan asettaminen tulee tosi vaikeaksi jos sitä yleensäkään osaa kunnolla tehdä. :/
Missä kaupungissa? Tuntuu ihan omalta tilantee
Sitten on eri. Eri kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mieli atomisoituu pieniksi erillisiksi saariksi joissa vuorovaikutus toisiin saaren asukkeihin tuntuu toivottomalta, ollaan kaukana ulapalla.
Vesille venosen mieli. Laivat on rakennettu sitä varten, että niillä mennään ulapalle. Ei niitä rakenneta sitä varten, että ne ankkuroidaan vain satamaan. Jos ei uskaltaudu ulapalle, ei voi koskaan löytää uusiin satamiin, uusiin maihin - kauas sinne, mistä löytyy mausteita elämään.
Kuhan ei ole myrskyjä matkalla, säätietoja voi liikaa tutkiskella optimoidakseen olosuhteita retkiä varten.
Hei rietas pukkini, saisimpa taas paksua ja kovaa, papereineen kaikkineen. Ulkona olisi sopiva keli kaikkeen hämärähommaan. vink. vink.
Kyllä minun on lähdettävä jälleen. Ketjusta ja tuosta työpaikasta. Tahdon mielenrauhani takaisin. Änän
Vierailija kirjoitti:
haavesärkyä..
lämmin ajatus sinulle
Kultani! 🤗
Tulin tänne, koska olen nössä enkä osaa ottaa yhteyttä sinuun irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä, miksi sinä hemmetin kersa et jo häivy mielestäni. En edes tykkää susta, en rakasta sua, en halua sua, en ole kiinnostunut. Silti tuo sydän sanoo jotakin ihan muuta. Saisipa deletoitua tietyt muistot aivoista. Poistaisin monta hetkeä. Tai ehkä en sittenkään. Onhan tuo lisännyt onnellisuuttakin, kun vaikeina hetkinä häntä saa ajatella. <3
Hmmm aika ristiriitainen viesti, mutta ymmärrän sua tässä asiassa. Oliko tää n-m?
Se on täällä pitkäänpyörinyt varattu nn.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka vetelisaunassa ketä mitä hä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien
Vierailija kirjoitti:
Et nyt usko tuota kyllä itsekään. Mutta leikitään nyt mukana. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä, miksi sinä hemmetin kersa et jo häivy mielestäni. En edes tykkää susta, en rakasta sua, en halua sua, en ole kiinnostunut. Silti tuo sydän sanoo jotakin ihan muuta. Saisipa deletoitua tietyt muistot aivoista. Poistaisin monta hetkeä. Tai ehkä en sittenkään. Onhan tuo lisännyt onnellisuuttakin, kun vaikeina hetkinä häntä saa ajatella. <3
Hmmm aika ristiriitainen viesti, mutta ymmärrän sua tässä asiassa. Oliko tää n-m?
Väärin arvattu. N-m meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haavesärkyä..
lämmin ajatus sinulle
Kultani! 🤗
Pelkäänpä, että ohi. Kaipaamani mies ei ole mua noin puhutellut
t ap
Mä rakastan sinua ihana nainen 🧡
kaipaus kestää iäisyyteen sillä en lähelles pääse.
Vierailija kirjoitti:
No täällä on nöhveröitä, pakit saaneita ja varattuja eli jokaiselle löytyy oma laatikkonsa. Ja sit tietty niitä "muuten vaan hengaajia", kun maailmassa ei kertakaikkiaan ole mitään mielenkiintoisempaa luettavaa kuin tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu. N-m meni.
Tekstien
tulkinta 2 (20p)
Tekstityyppi
1)kertova, 2) kuvaileva, 3) ekspositorinen eli eri
Kiitti analyysista. En ole naisista kiinnostunut nainen, vaikka kuinka kuulostaisi siltä. Yhäkin n-m menee.