Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokopäiväkaipaaja
Kai lomia kuitenkin on?
Kaivatulle kivaa päivää. Muutaman viestin laitoin sinulle. Harmi, kun puhelin ei anna laittaa tiettyjä välimerkkejä tai kuvia. Punaisen sydämen olisin halunnut laittaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin siilin
Ei tule enää siilivauvoja 😢
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin siilin
Selvisikö hän hyvin leikkauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galleria
Millaiset hiukset kaivatullasi on?
Hmm, hänen hiustyylinsä vaihtelee aika lailla: välillä pidemmät, välillä lyhyemmät, välillä kiharaiset, välillä taas suoremmat. Mutta yksi asia on selvä, hänen hiuksensa kasvaa tosi nopeasti! Tämän hetkistä hiustyyliä en tiedä😚
Tai sit pidentää niitä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin siilin
Selvisikö hän hyvin leikkauksesta?
Kyllä, on parhaillaan heräämössä, leikkaus meni erittäin hyvin, jouduin pitämään vain yhden kahvitauon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin siilin
Ei tule enää siilivauvoja 😢
Se oli sektio, tuli monta siilivauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokopäiväkaipaaja
Maksetaanko siitä hyvin? Entä onko lomat sovittavissa?Ajattelin jos vaihtaisi alaa.
Vierailija kirjoitti:
Galleria
Vaaleat, lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Galleria
Mustat puolipitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokopäiväkaipaaja
Maksetaanko siitä hyvin? Entä onko lomat sovittavissa?Ajattelin jos vaihtaisi alaa.
Ei makseta, kurja palkka ja muutkin edut, en suosittele, lomakin on max tunti kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Galleria
Aika vähäiset. 💙
oon lukenut ja ajatellut sun kirjoittaneen myös yliksellä. ja irl kuulen sun tulleen järkiisi ja se on hyvä. haluan sulle vain hyvää <3 nyt musta tuntuu, että sulla oli kaikki hyvin, ja mä tulin pilaa kaiken :/ ehkä se oli niin.
ps.joka kerta kun näen sut, osa musta toivoo et tää on nyt se kerta kun tunteiden molemminpuolisuudelle tulee selvä varmuus. toinen osa toivoo, et tää on nyt se kerta kun onnistumme asettaa ne rajat että toisen seurassa on mutkaton ja asiallinen olla ilman sitä jännitettä. mut kun meillä taitaa molemmilla olla ongelmia rajojen asettamisessa. Ja se meidät tähän tilanteeseen on ajanutkin. ja nyt kun me välitetään miltä toisistamme tuntuu, sen rajan asettaminen tulee tosi vaikeaksi jos sitä yleensäkään osaa kunnolla tehdä. :/
Vierailija kirjoitti:
J sydänsydän
Keneltä tämä?
Huh, mikä ajatus💗