Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Alan nukkuun tuulettaa taas uniin
Alan nukkuun tuu taas uniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon lukenut ja ajatellut sun kirjoittaneen myös yliksellä. ja irl kuulen sun tulleen järkiisi ja se on hyvä. haluan sulle vain hyvää <3 nyt musta tuntuu, että sulla oli kaikki hyvin, ja mä tulin pilaa kaiken :/ ehkä se oli niin.
ps.joka kerta kun näen sut, osa musta toivoo et tää on nyt se kerta kun tunteiden molemminpuolisuudelle tulee selvä varmuus. toinen osa toivoo, et tää on nyt se kerta kun onnistumme asettaa ne rajat että toisen seurassa on mutkaton ja asiallinen olla ilman sitä jännitettä. mut kun meillä taitaa molemmilla olla ongelmia rajojen asettamisessa. Ja se meidät tähän tilanteeseen on ajanutkin. ja nyt kun me välitetään miltä toisistamme tuntuu, sen rajan asettaminen tulee tosi vaikeaksi jos sitä yleensäkään osaa kunnolla tehdä. :/
En ole missään yliksellä käynyt koskaan.
Okei.
Suomi24:lle kirjoitin sinulle joskus rakkausviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Galleria
Millaiset hiukset kaivatullasi on?
Miehellä hyvin lyhyet vaaleat hiukset ja parta. Vaikka mistäpä tiedän millasen Marco Hietala tukan ja parran on kasvattanut sitten viime näkyilyn.
Jos olet jo naimisissa kanssani, enää ei tartte kuin muuttaa yhteen, kun lasken kahteen.
Ei meinannut taas päivä käynnistyä millään. Voisit toimia aamuherättelijänä, -virkistäjänä ja -rentouttajana. Lupaan, että piristyisit itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä, miksi sinä hemmetin kersa et jo häivy mielestäni. En edes tykkää susta, en rakasta sua, en halua sua, en ole kiinnostunut. Silti tuo sydän sanoo jotakin ihan muuta. Saisipa deletoitua tietyt muistot aivoista. Poistaisin monta hetkeä. Tai ehkä en sittenkään. Onhan tuo lisännyt onnellisuuttakin, kun vaikeina hetkinä häntä saa ajatella. <3
Hmmm aika ristiriitainen viesti, mutta ymmärrän sua tässä asiassa. Oliko tää n-m?
Vierailija kirjoitti:
Galleria
Värjätyt, puolipitkät.
Ihmettelen, miten tämä kestää myrskyt ja tyynet, näkemiset ja näkemättömyydet, poissaolon ja kosketuksen puutteen. Kosketusta tämä ei sietäisi.
Kaikki tekeminen tuntuu merkityksettömältä, kun se ei kytkeydy millään tavalla ihmiseen, jota rakastaa. Olisi mukavaa tehdä kotitöitäkin, kun ajattelisi rakkaan ilahtuvan siitä. Olisi mukavaa katsoa hömppäleffaa yhdessä. Olisi mukava tehdä töitä ja odottaa kotiinpääsyä hänen luokseen - tai että saisi palkkarahoilla tehdä jotain kivaa yhdessä hänen kanssaan jne. Kun on yksin, mikään ei tunnu miltään ja kaikki on turhaa. Enkä edes toivo elämältä mitään suurta luksusta tmv., vaan ihan perusarki riittäisi.
Kaipaajat ovat mykistyneet, sinä muiden mukana tai muassa. Niinhän sinä eilen lupasit.
Vierailija kirjoitti:
oon lukenut ja ajatellut sun kirjoittaneen myös yliksellä. ja irl kuulen sun tulleen järkiisi ja se on hyvä. haluan sulle vain hyvää <3 nyt musta tuntuu, että sulla oli kaikki hyvin, ja mä tulin pilaa kaiken :/ ehkä se oli niin.
ps.joka kerta kun näen sut, osa musta toivoo et tää on nyt se kerta kun tunteiden molemminpuolisuudelle tulee selvä varmuus. toinen osa toivoo, et tää on nyt se kerta kun onnistumme asettaa ne rajat että toisen seurassa on mutkaton ja asiallinen olla ilman sitä jännitettä. mut kun meillä taitaa molemmilla olla ongelmia rajojen asettamisessa. Ja se meidät tähän tilanteeseen on ajanutkin. ja nyt kun me välitetään miltä toisistamme tuntuu, sen rajan asettaminen tulee tosi vaikeaksi jos sitä yleensäkään osaa kunnolla tehdä. :/
Missä kaupungissa? Tuntuu ihan omalta tilanteelta. R mieheltä H naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Galleria
Kiharat kun tukka on auki. Toki yleensä ponnari tai nuttura.
haavesärkyä..
lämmin ajatus sinulle
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:lle kirjoitin sinulle joskus rakkausviestejä.
Harvemmin tullut tuonne mitään kirjailtua, siellä on vähän turhan kiihkeä meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa? Tuntuu ihan omalta tilanteelta. R mieheltä H naiselle.
Tää oli naiselta miehelle Tampereella
Naiselta miehelle