Naapurin alkoholiongelma
Naapurin parvekkeelta kuuluu aurinkoisilla ilmoilla jatkuva tölkin avauksen ääni. Luultavasti ihan töissä käyvä joka ryyppää illat. Lauantaina se sekosi. Taisi ottaa muutakin kuin nestemäistä. Luultavasti vttuili meille muille naapureille ja matki viikolla kuulemiaan ääniä. Mutta veti niin yli että taisi olla peukuissa.
En ole koskaan nähnyt mutta juopon tunnistaa äänistä.
Kommentit (17)
Pahin alkoholiongelma on se että viinat loppuu kesken juomisen. Oisko se ollut syynä naapurin outoon ääntelyyn?
Ongelma on vasta sitten kun tuo tapahtuu työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Pahin alkoholiongelma on se että viinat loppuu kesken juomisen. Oisko se ollut syynä naapurin outoon ääntelyyn?
En tiedä . Luulin pitkään että pihalla ääntelee joku peukuttaja. Tajusin vasta myöhemmin että se on tuossa parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vasta sitten kun tuo tapahtuu työpaikalla.
Ongelma on heti kun maksa sanoo stop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä . Luulin pitkään että pihalla ääntelee joku peukuttaja. Tajusin vasta myöhemmin että se on tuossa parvekkeella.
Alkoholilla saa yhden voimakkaimpia sekavuustiloja niin se on aika verrannollista kamaa peukun kanssa.
Se oli vaan tonnikalapurkki mikä sihahti kun avattiin :-)
Ap, erotatko tölkin avaamisen äänestä onko kyseessä alkoholiton vai alkoholipitoinen juoma ?
Meidän naapurin lihava nainen piereskeli kukkakeppimiehensä suuhun. Kaasut vaan kurahtelivat miehen suuhun kovalla paineella ja pitkäkestoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Puolen tunnin välein tonnikalaa?
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuntoon
Vierailija kirjoitti:
Ap, erotatko tölkin avaamisen äänestä onko kyseessä alkoholiton vai alkoholipitoinen juoma ?
Tämä. Mäkin sihauttelen välillä kotona colajuomia ja energiajuomia. Välillä kyllä alkoholijuomiakin. Ja naapuri vihjailee nähdessä asiasta. Kaltaisesi kyylät on rasittavia. Anna naapurin olla.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta kukaan ei juo 10 kokista illassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mäkin sihauttelen välillä kotona colajuomia ja energiajuomia. Välillä kyllä alkoholijuomiakin. Ja naapuri vihjailee nähdessä asiasta. Kaltaisesi kyylät on rasittavia. Anna naapurin olla.
Itse se naapuri alkoi sekoilua ja möykätä. Siihen asti annoin olla. Peukuttaja on uhka muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse se naapuri alkoi sekoilua ja möykätä. Siihen asti annoin olla. Peukuttaja on uhka muille.
Mä kidutan sut niin, että historiassa ei ole kidutettu ketään yhtä paljon.
Puhutko meidän yhteisestä naapuristamme.
Minä olen haram sianlihalla, jotta kuolisitte.