Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä samalla kaikille.
Sopeutustoimet ovat jo auttaneet. Olette kaikki tärkeitä ja Jumalan lapsia, pitäkää itsestänne sekä lähimmistänne huolta. 🖤
Hyvää yötä ihanalle Auringonkukalle ja pirteälle kissankellolle, kauniita unia, tulkaat unniini.
Mulle tais lopultakin selvitä että kaipaat jotakuta toista.
Se oli R (m) joka kaipaa H (n).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö sellainen joulukalenteri, että kumpikin vuorollaan tekee pienen liikkeen eteenpäin meidän suhteessa?
Luukku 1. Laita viesti kaivatulle.
Luukku 2. Syö suklaata ja lepää. Juttele kaivatun kanssa puhelimessa.
Luukku 3. Ehdota tapaamista kaivatun kanssa.
Luukku 4. Tee käsintehty kortti kaivatulle.
Luukku 5- 23. Suunnittele ja sovi tapaaminen.
Luukku 24 Jouluhalaus ja pusuja kaivatulle jos hän on sitä mitä ajattelit 🤍🤍🤍
Aika paljon työtä, eikö mistään voi päästä helpommalla. Sivusta
Nyt on niin kovat piipussa että on vaivaa nähtävä 🤍🤍🤍🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J (m) kaipaa H (n). Täällä ilmeisesti toinenkin tämmöinen kaipuu (näillä kirjaimilla).
Pitää vissiin alkaa jaella vuoronumeroita.
Onhan noi yleiset etunimien kirjaimet, eli joku vuoronumerosysteemi olis hyvä kehittää 😁
Googlekaan ei löydä sua Oot vaihtanut sukunimeäsu tai kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt jotenkin ilmaista asiani paremmin. Olen hitaasti lämpenevä ja nyt tilaisuus on ohi. Olisin ollut kiinnostunut sanomaan asiani kasvotusten. Piru minut periköön.
Samat sävelet. Tilanne tulee painamaan päätä ja herättämään öisin vielä monen monta kertaa. Tulisi jokin helvetin ihme, joka korjaisi tämänkin erheen.
Vierailija kirjoitti:
Googlekaan ei löydä sua Oot vaihtanut sukunimeäs tai kuollut.
Kyllä guugle kuolleenkin löytää.
Tuu huomenna moikkaan luokkaan.
Miten monta viestiä mulla on jäänyt saamatta kaivatulta. Ja kaikki ne suudelmat ja halaukset, joita toivoin. Yhteiset kauniit hetket. Mitään niistä ei tapahtunutkaan.
Hyvää yötä meetvurstille <3 tää ois yks niitä juttuja minkä kertoisin sulle jos voisin , jossain toisessa todellisuudessa kerron
En satuta ikinä ihmistä, joka löysi minut tuhansien roskien joukosta. Siltä se ainakin tuntui.
Ota mut takasin IG ystäväksi ja muutenkin. En kestä enää tätä eroa.
Mulla menis 3 min pelkkään kaivattuni ihailuun kun pääsisin näkee ja koskee varustusta ensi kertaa