Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies soittaa minulle koska on ollut baarissa ja haluaa luokseni ja tuo mukanaan pari kaljaa niin mielestäni se ei ole tyylikästä.
Tuo viiniä. Ole mies. Luo tunnelma.
Helpoille nakeille soitellaan baari-illan päätyttyä kun ei ole saatu tingattua ketään muutakaan.
Tai tulee äitiä ikävä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ihana nainen 🧡
-J-
Ja mikäs on tämän ihanan naisen etunimen kirjain J?
Se on L.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois tehdä kaivatun kanssa rakkautta..
Onneksi kaivattu ei tiedä, kuinka paljon olen mielessä tehnyt rakkautta hänen kanssa. Ihan kauheata, mutta asia on vain näin.
Eipä ois mulle kauheeta kun itsekin syyllistynyt samaan
Sama täällä, tänään viimeks mietin miten suudeltais mun sähköpöydän luona tai pantais pienessä vessassa ja miltä se tuntuis..
Vierailija kirjoitti:
tahtoisin konkretiaa
Miten?
My missing will kill me. Where are you, my love? I am lonely in freezing Finland. Only you, love, can save me. Is it the savior?
Yours, Vesa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääsemme jo pian yksiin. Viimeinkin.
Kuntarajain mies?
Kyllä. Hyvin arvattu tai taiten päätelty.
Hyvää yötä sinä jonka sukunimessä on yhtä monta kirjainta kuin minulla on etunimessä, eli 3 + kuinka monta vuotta ollaan tunnettu. Vähän saatan kaivata, tai ehkä aika paljonkin toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
tahtoisin konkretiaa
Emmeköhän me kaikki 😞 Mä haluaisin gamerkimulin rinnalleni. Voitaisiin yhdessä pelata Epicfieldiä ja tehdä luovia projekteja.
Hyvää yötä & nuku hyvin, ihana K 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummisetä, Pulp Fiction, Figth Cub
Sulla on parempi leffamaku kuin sillä eilisellä, joka ehdotteli jotain Harreja ja Salleja
Suus tukkoon, Sally on nähnyt kaikki leffat, joista Harry ei puoliakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I miss you, I think of you. I know you don't think or miss me. You're just living your life. I am overwhelmed by all of this.
I do think of you.
But not miss me ??
I do but your situation is not clear. I dont want to be the one to make the first move
Tänään mulla oli sama villapaita kuin silloin toissa keväänä, kun istuin pianopenkillä ja tunnustin ihastuneeni.
Käytävä unelle, aikainen herätys, pitkä työmatka, piiitkältä tuntuva viimenen päivä univelkasena paskatyössä ja avaimetkin ja luvat luovuttamassa. Ja lunastettava naftaliinitetty villapaita. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääsemme jo pian yksiin. Viimeinkin.
Kuntarajain mies?
Kyllä. Hyvin arvattu tai taiten päätelty.
Päätelty.
Heidi nimiselle kaunokaiselle hyvän yön toivotus! Ja kaiken muunkin hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahtoisin konkretiaa
Emmeköhän me kaikki 😞 Mä haluaisin gamerkimulin rinnalleni. Voitaisiin yhdessä pelata Epicfieldiä ja tehdä luovia projekteja.
Tervetuloa takaisin! Täällä on tilaa sinullekin.
Sulla on parempi leffamaku kuin sillä eilisellä, joka ehdotteli jotain Harreja ja Salleja