Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En menisi naimisiin kaivattuni kanssa. Se on jo nähty ja koettu. Yhdessä voi olla ilman digi- ja väestöviraston leimaakin.
Avioiduitko kaivattusi kanssa?
Ihailin sun nenää taas tänään.
Vierailija kirjoitti:
m92
Teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mulla saa olla mielipidettä näkemisestä tai näkemättömyydestä? Harmittaa, että näen sinua hyvin harvoin. Koska en ole saanut lukuisista kysymyksistäni huolimatta vastausta, päättelin, että sinulle näkeminen ei ole olennaista.
Kalenterista näet milloin nähdään. :)
Sinä varmaan näet, minä en.
hei toivonsa menettänyt hyvästien antaja -
älä jätä hyvästejä tai ainakaan ole toivoton. Oot ihana, mun päivien valo, ja en koskaan unohda mitä sanoit mulle kun juteltiin. Et ehkä tajunnut itse miten tärkeää se oli. Tunnen isoja tunteita sua kohtaan myös, mut ymmärrän <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m92
Teini.
Hä?
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyleikki?
Mitä niistä? Tyynysota vai tyynyn alla piilossa? Oma tyyny tosin alkaa jo vedellä viimeisiä, tiedät kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Halusin hänet sellaisena kuin hän on. Hänen ammattinsa ei liity siihen mitenkään.
Enää ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyleikki?
Mitä niistä? Tyynysota vai tyynyn alla piilossa? Oma tyyny tosin alkaa jo vedellä viimeisiä, tiedät kyllä miksi.
Liittyy tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin hänet sellaisena kuin hän on. Hänen ammattinsa ei liity siihen mitenkään.
Enää ei kelpaa?
Hän halusi naisen jota kiinnostaa hänen ammattinsa.
Vois tehdä kaivatun kanssa rakkautta..
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaivattu ei tiedä, kuinka paljon olen mielessä tehnyt rakkautta hänen kanssa. Ihan kauheata, mutta asia on vain näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaivattu ei tiedä, kuinka paljon olen mielessä tehnyt rakkautta hänen kanssa. Ihan kauheata, mutta asia on vain näin.
Eipä ois mulle kauheeta kun itsekin syyllistynyt samaan
Jonna/Kaisa se vaan haluaisi höpötellä niitä näitä. Pitää ketjuaan chattinaan, päiväkirjanaan ja paikkana 'opettaa' muita.