Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
5201/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus. Ei mukainen vaan vastainen, anteeks.

Vierailija
5202/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta sen toisen tunteiden määrä tippaakaan, riittää että haluaa olla mun kanssa. Itse taas en ole kuin sellaisen kanssa, johon olen ihan maksimimäärin rakastunut.

Ehkä nuilla joillain on kokemusta suhteista joihin on jotenkin ihmeellisesti päätyneet (en tajua miten tämä ylipäätään tapahtuu??) sellaisten miesten kanssa joita ei oikein kiinnosta, ovat välinpitämättömiä ja suunnilleen pakoilevat jos pitäisi viettää ilta yhdessä? En kyllä vaan ymmärrä miten tuollainen suhde edes muodostuu, mutta palstalta lukenut että tuollaisia on. Mysteeri miten siihen tilanteeseen on päädytty haluttoman ihmisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5203/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä yhessä kuvassa näyttää kuin sulla ei olis enää sormusta nimettömässä. Mutta voihan se olla peilikuvakin.

Tiedän pariskuntia, joissa naisella ei ole yhtään yhteiskuvaa miehen kanssa, mutta miehellä on... Tiedä sitten, mistä tuokin henkii, vai henkiikö mistään. 

Pariskunnista toinen rakastaa aina enemmän kuin toinen. Siitä se kertoo.

Älä jauha pskaa. Ei minkään teorian mukaan näin. Ja joo, tiedä näistä asioista ja teorioista keskimääräistä enemmän. Se, miten parisuhteessa rakkautta ilmennetään vaihtelee sen sijaan huomattavan paljon. Sivusta pusken

Vierailija
5204/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena(ko) kohotettu todellisuus? 

Ei tiskejä, yhdessä siivoamista tai kaupassa käymistä. Tapaamiset vain illallisilla, teatterissa, konserteissa, hotelleissa. 

Vierailija
5205/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä koskaan mua halunnut. Tykkäsit vain huomiosta.

Näihän se meni. Näihän se useinkin menee. Huomio on kivaa (kukapa siitä ei tykkäis) mutta se tosirakkaus on kuitenkin ihan muualla.

Minä en tykkää. Huomiosta siis. Kiusallista ja jopa ahdistavaa vääriltä henkilöiltä. Eri.

Toivottavasti en ollut hänelle väärä henkilö...  sivuhajatelma

No yllä oltiin sitä mieltä, että kaikki automaattisesti nauttii ilmeisesti kenen tahansa huomiosta, joten ehkä sun kaivattu kuuluu ennemmin näihin kuin mun kaltaisiin.

Taka-ajatus tässä oli se, että toivottavasti hänen ahdistuksensa kumpusi muusta kuin siitä, että olisin vastenmielinen. 

Vierailija
5206/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävälliset terveiset entiselle kaivatulle. Toivottavasti on ollut kiva viikonloppu. 

Noin mielessä vielä. Onkohan entinen ollenkaan?

Mikä ongelma, jos joitakin kertoja kuussa tulee mieleen? En kaipaa. Ystävyydellä muistaen.

Vierailija
5207/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta sen toisen tunteiden määrä tippaakaan, riittää että haluaa olla mun kanssa. Itse taas en ole kuin sellaisen kanssa, johon olen ihan maksimimäärin rakastunut.

Ehkä nuilla joillain on kokemusta suhteista joihin on jotenkin ihmeellisesti päätyneet (en tajua miten tämä ylipäätään tapahtuu??) sellaisten miesten kanssa joita ei oikein kiinnosta, ovat välinpitämättömiä ja suunnilleen pakoilevat jos pitäisi viettää ilta yhdessä? En kyllä vaan ymmärrä miten tuollainen suhde edes muodostuu, mutta palstalta lukenut että tuollaisia on. Mysteeri miten siihen tilanteeseen on päädytty haluttoman ihmisen kanssa. 

Alunperin ollut rakastunut. Terv.sivusta

Vierailija
5208/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiskejä, yhdessä siivoamista tai kaupassa käymistä. Tapaamiset vain illallisilla, teatterissa, konserteissa, hotelleissa. 

Ja vuorotellen yökylässä, koti-iltoja jne. Kyllä, juuri näin, vain hyviä päiviä.

Tiskit nyt hoitaa kone arjessa muutenkin ja mulla käy siivooja, ostokset wolttaan jne. että ei noita olisi muutenkaan tarjolla kyllä.

Vierailija
5209/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitset rakkautta, rakasta itseäsi.

Jos tarvitset nautintoa, hae sitä ja nauti.

Aina ei tarvita nauttimiseen toista ihmistä vaan nautintoa voi esimerkiksi saada kaikesta mitä rakastaa tehdä.

Mieti miten voisit parantaa oloasi sekä elämänlaatuasi.

Mene eteenpäin.

Olen tajunnut että intrapsyykkinen terapiointi on lahjakkuuteni. Siksi olo tuntuu heikolta koska olen niin kosketuksissa itseni kanssa.

Vierailija
5210/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä yhessä kuvassa näyttää kuin sulla ei olis enää sormusta nimettömässä. Mutta voihan se olla peilikuvakin.

Tiedän pariskuntia, joissa naisella ei ole yhtään yhteiskuvaa miehen kanssa, mutta miehellä on... Tiedä sitten, mistä tuokin henkii, vai henkiikö mistään. 

Surullinen ajatus. Millä perusteella näin on? Eri

Näin se vaan on. Tutkittu juttu.

Vierailija
5211/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihän se meni. Näihän se useinkin menee. Huomio on kivaa (kukapa siitä ei tykkäis) mutta se tosirakkaus on kuitenkin ihan muualla.

Minä en tykkää. Huomiosta siis. Kiusallista ja jopa ahdistavaa vääriltä henkilöiltä. Eri.

No yllä oltiin sitä mieltä, että kaikki automaattisesti nauttii ilmeisesti kenen tahansa huomiosta, joten ehkä sun kaivattu kuuluu ennemmin näihin kuin mun kaltaisiin.

Taka-ajatus tässä oli se, että toivottavasti hänen ahdistuksensa kumpu

Mistä päättelit ahdistuksen? Oho.

Vierailija
5212/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen ajatus. Millä perusteella näin on? Eri

Näin se vaan on. Tutkittu juttu.

No sit vaan lähteet tiskiin, kun kerran tutkittu on.

Vierailija
5213/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saisi sinut laittamaan mulle viestin? Mitä pitäisi tapahtua? Vai eikö mikään?

No ihan ekaksi tarttisin sen numeron..

Fonectasta löytyy.

Vierailija
5214/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävälliset terveiset entiselle kaivatulle. Toivottavasti on ollut kiva viikonloppu. 

Mikä ongelma, jos joitakin kertoja kuussa tulee mieleen? En kaipaa. Ystävyydellä muistaen.

Ei täällä kukaa kaipaa ystävyysmielessä

Vierailija
5215/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on mielestäsi parempi?

1) sinä rakastat enemmän

2) sinua rakastetaan enemmän

parisuhteessa. Nuoli ylös eka vaihtoehto ja nuoli alas toka vaihtoehto.

Parisuhde toimii paremmin kun mies rakastaa enemmän. 

Millä perusteella?

Käytännön.

Tuo on niin totta. Onneksi se useimmiten niin onkin, että mies rakastaa enemmän. Se on niin itse asiassa melkein aina.

Vierailija
5216/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taka-ajatus tässä ol

Mistä päättelit ahdistuksen? Oho.

Hän itse kertoi, että ahdistaa, muttei halunnut kertoa syytä.

Vierailija
5217/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaa kaipaa ystävyysmielessä

Ihana kun sä tiedät taas totuuden :D mä kaipaan täällä useitakin vanhoja kavereita aina aika ajoin ja puolisen vuotta kaipasin ex-kaivattua nimenomaan ystävyyspohjalta.. sivu

Vierailija
5218/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostais hyvältä. Arki tappaa aina kaiken.

Vierailija
5219/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te sedät ja tädit olisi tässä ketjussa haaveilemassa kuukaudesta toiseen, jos olisi helppoa löytää henkilö, jonka kanssa voisi kokea molemminpuolista palavaa rakkautta.

Juu oli kerran molemminpuolista ja palavaa... rakkautta minun puoleltani... hänen puoleltaan? Ehkä olin vain sopivasti siinä. 🤷

Eikö hän siis ole sen jälkeen sua kaipaillut?

Vierailija
5220/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kouluissa on jonkin verran patoutuneita, ihania tunteita tämän palstan perusteella 😅🤩

Ketju on lukittu.